زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

١٩ پروژۀ انکشافی در سمنگان به بهره بردارى سپرده شد

١٩ پروژۀ انکشافی در سمنگان به بهره بردارى سپرده شد

author avatar
18 Aug 2019 - 18:17
١٩ پروژۀ انکشافی در سمنگان به بهره بردارى سپرده شد
author avatar
18 Aug 2019 - 18:17

ايبک(پژواک، ٢٧ اسد ٩٨): نوزده پروژۀ انکشافی که به هزينه ٣١.٧ میلیون افغانی در ولسوالى خرم سارباغ سمنگان اعمار گرديده، به بهره بردارى سپرده شد. 

انجنیرعبدالرب حکیمی رئیس احیا و انکشاف دهات ولايت سمنگان گفت که اين پروژه ها که شامل پروژه ميثاق شهروندى وزارت احيا و انکشاف دهات مى باشد، امروز به بهره بردارى سپرده شد.

وى افزود که پنج پروژه احداث شبکۀ آب به طول حدود ٢١ کیلومتر، نل دوانی و نصب ٧٠  شیر دهن  در داخل شش قریه، ١٢ پروژه اعمار و ترمیم حدود ٣٤ کیلومتر کانال آب زراعتی و اعمار یک پروژه ذخیره آب به ظرفیت ٤٠٠ متر مکعب آب، از جمله پروژه هايى است که به بهره بردارى سپرده شد.

به گفته موصوف، هزینه این پروژه ها ٣١.٧ میلیون افغانی با سهم گیری ده درصد مردم تکمیل و از مزایای آن ٦٦٠٠ خانواده مستفید مى شوند.  

محمد کبیر مکرم زاده رئیس خدمات تخنیکی و سکتوری مقام ولایت، در اين مراسم بر حفظ و مراقبت واستفاده درست از ین پروژه ها تاکید نمود.

باشندگان سمنگان، از افتتاح اين پروژه ها خوشحال اند.

امان الله ٣٧ ساله باشندۀ قریه داخل زاو ولسوالی خرم سارباغ، به آژانس خبرى پژواک گفت که از طریق این برنامه، آب چشمه به طول شش کیلومتر در داخل قریه نل دوانی شده ودر داخل قریه ١٣ شیر دهن نصب مى شود.

او افزود که قبلاً آنان از آب دریا استفاده مى کردند؛ اما حالا که آب چشمه به داخل قریه شان نل دوانی شده، از آب پاک و صحی چشمه استفاده مى کنند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر