زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار دو سرک در فيروزکوه آغاز شد

کار دو سرک در فيروزکوه آغاز شد

author avatar
18 Aug 2019 - 16:51
کار دو سرک در فيروزکوه آغاز شد
author avatar
18 Aug 2019 - 16:51

فيروزکوه(پژواک،٢٧ اسد ٩٨): کار پهن سازی و کانکریت ریزی سرک های ناحیه دوم و فامیلی های میدان هوایی شهر فیروزکوه، به طول بیش از سه کیلومتر آغاز شد.

محمد عارف قاضی زاده شاروال فیروزکوه، حين افتتاح کار اين سرک ها به آژانس خبرى پژواک گفت که کار اين پروژه ها، به مناسبت صدمین سالروز استقلال کشور آغاز شده است.   

موصوف افزود که هزینه مجموعی این دو پروژه که طول مجموعی آن، به ٣١٠٠ متر مى رسد، ازسوی شاروالى فیروزکوه پرداخته خواهد شد.

وى گفت که سرک ناحیه دوم شهرفیروزکوه؛ شش متر پهن، دوهزار متر طول و سرک فامیلی های میدان هوایی؛ ١١٠٠متر طول و ٩ متر عرض دارد که در یک سال کاری، کار آن تکمیل خواهد شد.

به گفته وى؛ کار ساخت این دو سرک، با دو شرکت خصوصی قرارداد شده و ریاست شاروالى  این ولایت، از تطبیق این پروژه ها نظارت خواهد کرد.

همچنان غلام ناصر خاضع والی غور، کار ساخت این دو سرک را یکی از با ارزش ترین پروژه های شهری دانسته گفت که در نتیجه تلاش های شاروالى غور، اداره محلی و همکاری حکومت مرکزی، کار ساخت آن آغاز شده است.

والی غور، از شرکت های قرارداد کننده این پروژه ها خواستکه کار آن را در زمان معین و با کیفیت عالی تکمیل کنند.

وى افزود: "ما امروز دو پروژه را به استقبال از روزملی و مهم یعنی استقلال کشور افتتاح میکنیم و امیدواریم با تکمیل  این پروژه ها، مشکلات مردم ما از نگاه سرک رفع گردد و امیدواریم که شرکت قرارداد کننده، به وقت معین و باکیفیت عالی، این پروژه ها را تسلیم نماید. "

ازسويی هم شهروندان فیروزکوه، ضمن استقبال از  آغاز کار ساخت وساز تکمیل این دو سرک می گویند که این دو جاده، در گذشته با ترافیک سنگین مواجه بوده وهمه روزه شاهد رویداد هاى ترافیکی که جان شهروندان را می گرفت، بوده اند.

 محمد گل پویا باشنده شهر فیروزکوه گفت: "این جاده به نام جاده مرگ یاد مى شد، هر روزشاهد حادثات ترافیکی بودیم؛ خوشحالیم که حکومت، امروز این را میسازد و مردم را از مشکلات نحات میدهد. "

علی احمد يک تن ديگر از باشنده گان غور گفت: "یگانه چالشى که ما در دره قاضی داشتیم، مشکل همین سرک بود که امروز خوشبختانه ساخته میشود؛ اميدواريم که ما دیگر شاهد حادثات و شهید شدن مردم خود نباشیم."

پیش ازين نیز شاروالى فیروزکوه، بالاتر از ده پروژه انکشافی وزیربنایی را در این شهر از راه درآمد خود تطبیق و مورد بهره برداری قرار داده است. 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر