زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در سمنگان نیز تجلیل شد

صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در سمنگان نیز تجلیل شد

author avatar
19 Aug 2019 - 16:37
صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در سمنگان نیز تجلیل شد
author avatar
19 Aug 2019 - 16:37

ایبک (پژواک، ۲۸ اسد ۹۸): از صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در حالی در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان تجلیل شد که وکلای شورای ولایتی این ولایت تجلیل از روز ۲۸ اسد را تحریم نموده اند.

این مراسم که امروز (دوشنبه) در چمن قوماندانی امنیه شهر ایبک برگزار گردیده بود، در آن مسئولان محلی و صدها تن از باشندگان این شهر اشتراک ورزیده بودند.

عبداللطیف ابراهیمی والی سمنگان که در این مراسم روی پیرامون شخصیت و کارنامه های غازی امان الله خان و مبارزات مردم افعانستان در مقابل بیگانه گان صحبت می کرد، گفت که ۲۸ اسد روز استرداد استقلال کشور را به مردم افغانستان تبریک عرض مى نمايد.

در همین حال، وکلای شورای ولایتی سمنگان طی یک اعلامیه، تجلیل از روز ۲۸ اسد را تحریم نموده و در این محفل اشتراک نکرده اند.

محمد هاشم سروری معاون شورای ولایتی سمنگان به آژانس خبرى پژواک گفت، تجلیل از ۲۸ اسد با این مصارف گزاف کمپاین به نفع محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده کشور است.

او می گوید که وکلای شورای ولایتی این روز به خاطر رویداد حمله انتحاری هوتل (شهر دبی) در کابل و انفجار شهر مزارشریف که صدها تن مردم در آن کشته و زخمی شدند، همچنان هر روز قریه جات و ولسوالی ها سقوط می کند و شاهراه کشور نا امن می شود، تحریم کردند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر