زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افزایش فعالیت افراد مسلح غیر مسوول در تخار مردم را نگران کرده است

افزایش فعالیت افراد مسلح غیر مسوول در تخار مردم را نگران کرده است

author avatar
20 Aug 2019 - 19:41
افزایش فعالیت افراد مسلح غیر مسوول در تخار مردم را نگران کرده است
author avatar
20 Aug 2019 - 19:41

تالقان (پژاواک، ۲۹ اسد ۹۸): شماری باشنده گان و اعضای شورای ولایتی تخار میگویند که در این اواخر در این ولایت افزایش فعالیت های افراد مسلح غیر مسول بر اوضاع امنیتی تأثیر منفی کرده است.

در این مورد صفی الله واثق فعال مدنی تخار به تاریخ ۲۹ اسد به آژانس خبری پژواک گفت که در روز های عید گذشته مخالفین مسلح دولت بر کدام پوسته و یا ساحه حمله نکرده است، اما چند جای میان افراد مسلح غیر مسوول درگیری ها صورت گرفته است.

او میگوید: ((اکنون هم در ولسوالی چاه آب میان افراد مسلح غیر مسوول جنگ جریان دارد، این افراد در شهر هم بیحد زیاد اند، مردم را شدیداً نگران کرده است.))

همچنان محمد نعیم یک باشنده دیگر تخار به پژواک گفت، اگر وضعیت امنیتی در این ولایت خوب نشود، بسیار مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

وی مى افزاید: ((افراد غیر مسوول هر طرف گشت و گذار میکنند، دزدی، مردم آزاری، قتل و هر چه که بخواهند انجام میدهند، کسی برای جلوگیری آنان نیز وجود ندارد.))

هچنان اعظم فضلی منشی شورای ولایتی تخار هم په پژواک گفت که از اثر بی توجهی مسوولین شماره افراد مسلح غیر مسوول زیاد شده است.

وی ميگويد: ((در قریه جات و شهر تمام روز بین آنان درگیری ها ادامه دارد، مردم را به تنگ کرده است، مسوولین باید جلو آنان را بگیرد.))

نامبرده نیز گفت که ۹۰ در صد خاک ولسوالی های درقد، ینگی قلعه، دشت قلعه، و خواجه بهاوالدین به در کنترول طالبان است که مردم را شدیداً نگران کرده است.

شماری باشنده گان این ولایت نیز اظهارات داشتند و از مقامات مسوول خواستند که در این مورد اقدامات جدی نمایند.

از سوی دیگر سمونیار خلیل اسیر سخنگوی قوماندانی امنیه تخار به پژواک گفت که در چند روز گذشته چندین فرد مسلح غیر مسوول را بازداشت کرده اند و این روند ادامه دارد.

او میگوید: ((ما در چند روز آینده برای بازداشت کردن افراد مسلح غیرمسوول عملیات را آغاز میکنیم، مردم بى غم باشند، وضعیت امنیتی دوباره بهبود خواهد یافت.))

قابل یاد آوری است، قبل از این نیز باشنده گام تخار از وجود افراد مسلح غیر مسوول شکایات کرده بودند، اما تا اکنون جلو فعالیت آنان گرفته نشده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر