زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

اندى مولز: تنها ٧ بازيکن تيم ملى توانستند “تست فتنس يويو” را سپرى کنند

اندى مولز: تنها ٧ بازيکن تيم ملى توانستند “تست فتنس يويو” را سپرى کنند

author avatar
20 Aug 2019 - 15:34
اندى مولز: تنها ٧ بازيکن تيم ملى توانستند “تست فتنس يويو” را سپرى کنند
author avatar
20 Aug 2019 - 15:34

کابل(پژواک، ۲۹ اسد ۹۸): کرکت بورد افغانستان، ترکيب تيم ملى را براى مسابقات در بنگلديش اعلان نمود؛ اما رئیس عمومی کمیته گزینش می گوید که تننها هفت بازیکن تیم ملی، توانسته اند موفقانه تست فتنس را با موفقيت سپری کنند.

قبل ازين اندى مولز مسئول کميته گزينش و مسئولين کرکت بورد، گفته بودند ورزشکارانى که تست فتنس را سپرى نکنند، نميتوانند به تيم ملى راه يابند.

 اما اندی مولز رئیس کمیته گزینش کرکت، امروز ٢٩ اسد در يک کنفرانس خبرى گفت که بر اساس پیشنهاد کپیتان و رهبری کرکت بورد؛ بازیکنانى که معیارهايی را تکمیل نکرده اند، در ترکیب مسابقه با تیم ملی کرکت بنگلدیش انتخاب شده اند.

قرار است مسابقه یک تست، با تیم ملی بنگلدیش و بیست آوره سه جانبه با کشور بنگلدیش و زمبابوی، از تاریخ ۵ الی ۲۴ سپتمبر در شهرهاى مختلف بنگلدیش راه اندازی شود.

اندی مولز رئیس کمیته گزینش کرکت بورد، امروز ترکیب رقابت یک تست و بیست آوره سه جانبه را اعلام کرده، گفت که این بازیکنان، پس از سپری کردن یک دوره تیست فزیکی و کارکرد گذشته شان انتخاب شده اند.

وی علاوه کرد که در رقابت های یک تست ۱۵ بازیکن و در رقابت های بیست آوره سه جانبه ۱۷ بازیکن انتخاب شده اند.

به گفته مولز، در مسابقات بیست آوره سه جانبه بازیکنان هر یک، راشد خان کپیتان، اصغر افغان، محمد نبی، حضرت الله ځاځی، نجیب تره کی، رحیم الله گربز، مجیب الرحمن، شفیق الله شفق، نجیب ځدران، شهیدالله کمال، کریم جنت، گلبدین نائب، فرید احمد ملک، شرف الدین اشرف، فضل نیازی، دولت ځدران و نوین الحق در ترکیب تیم قرار گرفته اند.

وی همچنان گفت که در مسابقات یک تیست، راشد خان کپیتان، احسان جنت، جاوید احمدی، ابراهیم ځدران، رحمت شاه، حشمت الله شهیدی، اصغر افغان، اکرم علی خیل، محمد نبی، قیس احمد، سیداحمد شیرزاد، یمن احمدزی، ظاهر خان پکتین، افسر ځاځی و شاپور ځدران در ترکیب این مسابقه قرار گرفته اند.

مولز گفت که تا حال ابراهیم ځدران، قیس احمد، سید احمد شیرزاد، ظهیر خان پکتین و شاپور ځدران، در مسابقات تست جهانی اشتراک نکرده اند؛ همچنان رحمن الله گربز، شاهد الله کمال، فضل نیازی و نوین الحق بازیکنانى اند که برای نخستین بار در مسابقات جهانی بیست آوره بازی می کنند.

وی افزود که در امتحان تست (یویو فتنس) از میان بازیکنان تنها هفت بازیکن توانستند کامیاب شده و به جز محمد نبی که درخارج کشور بود و اصغر افغان که مریض داشت، متباقی همه معیارهای این تست را تکمیل نکرده اند.

موصوف گفت: "بر اساس پیشنهاد رهبری کرکت بورد و خواست کپیتان، این بار ورزشکارانى که نتوانسته اند از امتحان یویو فتنس موفق شوند، شامل ترکیب ساختیم؛ اما در مسابقات بعدی هیچ گونه مدارا در برابر بازیکنانى که معیار های لازم را تکمیل نکنند، صورت نمی گیرد."

نامبرده افزود در مسابقاتى که قرار است تا سه ماه آینده با کشور ویست اندیزانجام شود؛ بازیکنانى که در هر کتگوری باشند و نتوانند از امتحان یویو فتنس و نمره ۱۷.۳ را تکمیل کنند، در هر سطح که باشند در ترکیب تیم ملی قرار نخواهند گرفت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر