زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طى ١٧ روز گذشته، ١٥ فرد ملکى در هرات کشته شده اند

طى ١٧ روز گذشته، ١٥ فرد ملکى در هرات کشته شده اند

author avatar
20 Aug 2019 - 16:20
طى ١٧ روز گذشته، ١٥ فرد ملکى در هرات کشته شده اند
author avatar
20 Aug 2019 - 16:20

شهرهرات (پژواک، ٢٩ اسد ٩٨): مسئولان صحى در ولايت هرات ميگويند که در ١٧ روز گذشته، ١٥ فرد ملکى در نتیجۀ رویدادهای گوناگون کشته شده و بيش از ١١٠٠ تن دیگر مجروح گرديده اند.

داکتر عارف جلالی سرطبیب شفاخانه حوزوی هرات، امروز در شهر هرات طى يک نشست خبرى گفت که این شمار افراد در نتیجه رویدادهای ترافیکی، فیرمرمی، خودکشی، ضربات چاقو، خوردن دواهای مسموم کننده و لت و کوب، در ولایت هرات کشته و مجروح شده اند.

به گفتۀ جلالی؛ از مجموع ١١٤٠ مجروح، ٥٤٣ تن در نتیجه رویدادهای ترافیکی، ٤٢ فرد با فیرمرمی، ١١٩ تن در اثر ضربات چاقو، ٢٩٧ تن در پی لت وکوب، ١١٩ بر اثر خوردن دواهای مسموم کننده و ٢٠ تن در نتیجه انفجار ماین مجروح گرديده اند، که در این شفاخانه بستر شده اند.

وی افزود در میان مجروحين، ٣١٨ زن و ١١٢ کودک نیز شامل می باشند.

سرطبیب شفاخانه حوزوی هرات افزود که از مجموع ١٥ فرد کشته شده، پنج تن در نتیجه رویدادهای ترافیکی، چهار تن بر اثر انفجار ماین، سه تن با فير مرمی، دو تن بر اثر حلق آویز و یک تن دیگر در نتیجه سقوط از ارتفاع جان باخته اند.

در همین حال عبدالاحد وليزاده سخنگوى پولیس هرات گفت که بیشتر عاملین جرایم جنایی، از سوی پولیس هرات بازداشت و پرونده های شان به ارگانهای عدلی و قضایی سپرده شده است.

با این همه، شهروندان هرات از نهادهای عدلی و قضایی می خواهند که با عاملین جرایم جنایی، برخورد جدی صورت گیرد؛ تا گراف جرایم کاهش یابد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر