زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

جلسه مشترک ارگانهای امنیتی با کمیسیون مستقل انتخابات برگزار گردید

جلسه مشترک ارگانهای امنیتی با کمیسیون مستقل انتخابات برگزار گردید

author avatar
22 Aug 2019 - 18:26
جلسه مشترک ارگانهای امنیتی با کمیسیون مستقل انتخابات برگزار گردید
author avatar
22 Aug 2019 - 18:26

کابل (پژواک، ٣١ اسد ٩٨): سرپرست وزارت امور داخله، از آماده گی نیروهای پولیس در راستای تامین امنیت انتخابات خبر داد و گفت که تأمین امنیت پروسه ملی انتخابات، در سه مرحله صورت خواهد گرفت.

موصوف، اين اظهارات را در جلسه مشترک امنیتی میان ارگانهای امنیتی و دفاعی که با کمیسیون مستقل انتخابات برگزار گردید، بيان کرد.

در اعلاميه اى که از سوى وزارت امور داخله به نشر رسيده، آمده است که جلسه مشترک امنیتی میان ارگان‌های امنیتی و دفاعی کشور با مسئولین کمیسیون مستقل انتخابات، پیش چاشت امروز با حضور رییس کمیسیون مستقل انتخابات، سرپرست وزارت امور داخله، معاونین ریاست عمومی امنیت ملی و وزارت دفاع ملی و مسئولین برخی از ادارات ذیربط، در تالار کمیسیون مستقل انتخابات، برگزار گردید.

منبع افزوده است که این جلسه، به هدف ارزیابی طرح امنیتی وزارت امور داخله که برای تأمین امنیت پروسه انتخابات روی دست گرفته شده است، برگزار گردیده بود.

محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله، در این نشست از آماده گی نیروهای پولیس در راستای تامین امنیت انتخابات خبر داد و گفت که مطابق طرح امنیتی وزارت امور داخله، تأمین امنیت پروسه ملی انتخابات در سه مرحله یعنی "پیش از برگزاری انتخابات، در جریان برگزاری انتخابات و پس از برگزاری انتخابات" صورت خواهد گرفت.

موصوف به شرح بیشتر طرح امنیتی این وزارت جهت تأمین امنیت انتخابات پرداخته افزود که "مطابق به این طرح، تأمین امنیت نامزادان محترم ریاست جمهوری نیز از اولویت های این وزارت است، به همین دلیل منسوبین بیشتر جهت تأمین امنیت کاندیداهای محترم توظیف شده و تدابیر امنیتی قریب و بعید برای مکان های برگزاری انتخابات مد نظر گرفته شده است."

اندرابی در این نشست، همچنان یکبار دیگر به رهبری کمیسیون انتخابات و مردم افغانستان اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی متعهد به تأمین امنیت این پروسه بزرگ ملی هستند و به هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال این پروسه را نخواهند داد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر