زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک شرکت امنيتى که درختان را در کابل قطع کرده بود، شش ميليون افغانى جريمه شد

يک شرکت امنيتى که درختان را در کابل قطع کرده بود، شش ميليون افغانى جريمه شد

author avatar
29 Aug 2019 - 16:58
يک شرکت امنيتى که درختان را در کابل قطع کرده بود، شش ميليون افغانى جريمه شد
author avatar
29 Aug 2019 - 16:58

کابل (پژواک، ٧ سنبله ٩٨) : شاروالى کابل مى گويد، شرکت امنيتى که درختان را در کابل قطع کرده بود، نزديک به ٦ ميليون افغانى جريمه شد.

در يک خبرنامه که از طرف شاروالى منتشر شده آمده است، که کمیسیون رسیده گی به تخلفات شهری بخاطر قطع درختان مسیرسرک میدان هوایی به رياست پوهنيار احمد ذکى سرفراز شاروال کابل جلسه اضطراری را داير نمود.

منبع افزوده، اين نشست اضطراری بخاطر پیگیری تخلف شرکت امنیتی که بدون هماهنگی شاروالی کابل بخاطر نصب وسایل امنیتی خویش به قطع کردن ٢٤ اصله درخت مسیرسرک میدان هوایی دست زده بود، با اشتراک نمایندگان ادارات مختلف سکتور شهری و عدلی در مقر شاروالی کابل تدویر یافت.

در خبرنامه آمده است، کمیسیون بعد از بحث و ارزیابی همه جانبه به اتفاق آرا تصمیم اتخاذ نمود که شرکت متخلف خلاف فقره پنجم ماده شانزدهم قانون شهرسازی و اراضی عمل نموده است و درنتیجه کمیسیون، متخلف را براساس فقره پنجم ماده هجده قانون شهر سازی و مسکن مکلف به پرداخت مبلغ ٥،٧٦ میلیون افغانی جریمه نقدی با در نظرداشت محاسبۀ مصرف اعاده ساحه به حالت اولی نمودند.

قابل ذکراست که شاروالی کابل همزمان مانع پیشرفت کار شرکت متخلف شده و همچنان اتاق کانکس مربوط آنها را نیز از ساحه برداشته و ضبط کرده است و اکنون ساحه تحت کنترول می باشد و الی پرداخت حق شاروالی کابل، این اداره موضوع را با ارگان های عدلی و قضایی پیگیری می کند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر