زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شمارى از عالمان دين در نيمروز بر مشارکت وسيع مردم در انتخابات تاکید کردند

شمارى از عالمان دين در نيمروز بر مشارکت وسيع مردم در انتخابات تاکید کردند

author avatar
14 Sep 2019 - 16:44
شمارى از عالمان دين در نيمروز بر مشارکت وسيع مردم در انتخابات تاکید کردند
author avatar
14 Sep 2019 - 16:44

زرنج (پژواک، ٢٣سنبله ٩٨): عالمان دين طی یک اجتماع درولايت نيمروز، حمایت شانرا از برگزارى انتخابات رياست جمهورى به وقت تعيين شدۀ آن اعلام کرده و بر مشارکت وسيع مردم آن ولايت در انتخابات تاکید کردند.

 درنشستى که امروزبه اشتراک ده ها تن ازعالمان دين وصدها باشنده شهرزرنج، با حضور مقام هاى محلى ولايت نيمروز در مهمانخانه آزادی ولایت برگزارشد، اشتراک کننده ها بر ضرورت اشتراک مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده و از مردم خواستند که در این پروسه اشتراک فعال نمايند.

مولوی گل احمد احمدی سخنران نخست اين نشست که به نمایندگى از عالمان دين در آن ولايت صحبت ميکرد، گفت حضور مردم درانتخابات براى تعیين سرنوشت شان  اساسى پنداشته ميشود.

اين عالم دين افزود که هرگاه جمع کثیری در انتخابات حضور یابند، نه تنها شفافيت انتخابات تامين ميگردد، بلکه جلوتخلفات گرفته ميشود و در نهايت فرد مناسب به عنوان زعيم کشور انتخاب خواهد شد .

سید ولی "سلطان" والی نیمروز که درين نشست حضورداشت، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را بخاطر آبادی و پیشرفت کشور و ختم جنگ چندین دهه، یک امر مهم و الزامی عنوان نمود.

اين مقام بلندپايه ولايت نيمروز، مشارکت تمامى اقشار جامعه واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری را در تعیين سرنوشت کشور، يک ضرورت مبرم خواند.

والی نيمروز ازمردم آن ولايت خواست که ازحق رايدهى شان استفاده کنند و به شکل خودمختار، کاندیدای مورد نظر خویش را انتخاب نماييد.

موصوف همچنان از عالمان دين خواست تا ازطريق منابر مساجد، بگونه بيطرفانه مردم را آگاهى دهند که در انتخابات پيش رو شرکت نمايند.

قراراست انتخابات رياست جمهورى که ١٧ تن براى احراز پست رياست جمهورى خود را نامزد کرده اند، به تاريخ ششم ميزان سال روان برگزار گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر