زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

خبرنگاران در غور برهماهنگی در پوشش انتخابات تاکید کردند

خبرنگاران در غور برهماهنگی در پوشش انتخابات تاکید کردند

author avatar
16 Sep 2019 - 16:01
خبرنگاران در غور برهماهنگی در پوشش انتخابات تاکید کردند
author avatar
16 Sep 2019 - 16:01

 فيروزکوه (پژواک،٢٥سنبله٩٨): خبرنگاران، مسئولان محلی و نهادهای امنیتی غور، طى نشستى ضمن اعلام همکارى بر هماهنگى در پوشش انتخابات رياست جمهورى تاکيد کردند.

اين نشست هماهنگى، امروز از سوى کمیته مصئونیت خبرنگاران با اشتراک شمارى از خبرنگاران، مسئولان محلی و نهادهای امنیتی غور برگزار گرديد.

غلام ربانی هدفمند مسئول کمیته مصئونیت خبرنگاران در غور، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بین خبرنگاران، نهادهای امنیتی و کمیسیون های انتخاباتی برای پوشش هرچه بهتر پروسه ملی انتخابات عنوان کرد.

به گفتۀ هدفمند، در چند انتخابات‌ گذشته به دلیل نبود هماهنگی دولت و خبرنگاران، پوشش رسانه‌ای روز انتخابات با چالش‌هایی همراه بود، که خبرنگاران به آن مواجه گردیده اند.

مسئول کمیته مصئونیت خبرنگاران در این ولایت از مسئولین اداره محلی، نهادهای امنیتی و کمیسیون انتخابات خواست که با خبرنگاران در روز برگزاری انتخابات همکاری نمایند.

فضل الله جلالی رئیس کمیسیون انتخابات ولایت غور، در این نشست گفت که رسانه ها و خبرنگاران، یگانه مرجع بی طرف و غیر وابسته هستند و آنان میتوانند به درستی از این پروسه ملی نظارت نمایند.

او گفت که برای روشن ساختن اذهان مردم، رسانه‌ها نقش کلیدی دارند و آنان مطابق به طرز العمل کمیسیون انتخابات، کارت های نظارت را برای خبرنگاران توزیع می کنند؛ تا آنان بتوانند به درستی از روند کاری شان نظارت کنند.

در ادامه وحیدالله نظامی آمر امنیت فرماندهی پولیس غور گفت که آنان، تمام مواد حساس انتخاباتی را از طریق هوا و زمین به محلات تعیين شده فرستاده اند و نیروهای امنيتى، برای تامین امنیت مراکز رای دهی آمادگی کامل دارند

او گفت که آنان به تمامى قطعات نظامی شان هدایت داده اند تا با خبرنگاران، حین تهیه گزارش از مراکز و محلات رای دهی همکاری نمایند.

او برای تامین امینت خبرنگاران، در این نشست وعده سپرد.

خبرنگاران، مسئولین رسانه ها و مسئولین نهادهای ناظر انتخابات نیز مشکلات، پیشنهادات و طرح های شان را با مسئولین اداره محلی، نهادهای امنیتی و کمیسیون انتخابات شریک ساختند و خواهان برگزاری انتخابات شفاف و دور از تقلب شدند.

آنان در این نشست وعده سپردند که مطابق به طرزالعمل های از قبل تعيین شده، در مشاهده و نظارت از روند برگزاری انتخابات، با کمیسیون انتخابات همکاری نموده و گزارشات بیطرف و واقع بینانه تهیه خواهند کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر