زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

اتهاماتِ بی سند و فیسبوکی بر نامزدان را باور نکنید!

اتهاماتِ بی سند و فیسبوکی بر نامزدان را باور نکنید!

author avatar
20 Sep 2019 - 13:39
اتهاماتِ بی سند و فیسبوکی بر نامزدان را باور نکنید!
author avatar
20 Sep 2019 - 13:39

کابل (پژواک، ٢٩ سنبله ٩٨): آگاهان، وارد کردن اتهاماتِ بی­سند بر نامزدان ریاست جمهوری را که در این اواخر به خصوص در فیسبوک بیشتر شده است، شایعاتی می­دانند که نباید به آن باور کرد.

این چنین اتهامات وهمچنان توهین به نامزدان، عمل خلاف قانون انتخابات است و تا حدی به خصوص در فیسبوک بیشتر شده است که برخی ها این شبکه اجتماعی را «شهر بی پرسان» و «جاهل خانه» خوانده اند.

به باور برخی آگاهان، این چنین اتهام­ها هیچ منفعتی برای واردکننده گان آن ندارد و به شخصیت خود آنها صدمه می زند؛ اما به گفتۀ برخی­ها همچو اتهامات اثر سوء بر جامعه داشته، اذهان مردم را مغشوش می­کنند و باید ارگانهای مسئول آن را پی­گیری کنند.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری در ششم میزان سال روان برگزار گردد. در حال حاضر مبارزات انتخاباتی میان ۱۶ نامزد ریاست جمهوری جریان دارد؛ زیرا یک تن از نامزدان به نفع نامزد دیگری از نامزدی اش صرف نظر کرده است و محمد حنیف اتمر نیز مبارزات انتخاباتی خود را متوقف ساخته است.

اتهامات نامزدان

برخی نامزدان و حامیان آنها در جریان مبارزات انتخاباتی، بر رقبای انتخاباتی شان بدون ارائه اسناد به مردم و رسانه ها اتهام می بندند. این اتهام­ها ممکن بنا بر حقیقت و یا بی اساس باشد؛ اما ثبوت آن نیاز به ارایه اسناد دارد و مراجع ذیربط باید در مورد تصمیم اتخاذ کنند.  

رحمت الله نبیل یکی از نامزدان ریاست جمهوری، در نامه اى عنوانی داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت، محمد اشرف غنی رییس جمهور وعبدالله دو تن ازنامزدان ریاست جمهوری را متهم کرده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر