زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس جمهور غنی: تقویت ورزش وظیفه دولت است

رئیس جمهور غنی: تقویت ورزش وظیفه دولت است

author avatar
21 Sep 2019 - 15:07
رئیس جمهور غنی: تقویت ورزش وظیفه دولت است
author avatar
21 Sep 2019 - 15:07

 کابل(پژواک،٣٠سنبله ٩٨): رئیس جمهورغنى ازسرمايه گذارى بالاى ورزش درکشورخبرداده وهدايت داد که به هر یک از اعضای تیم فوتبال طوفان هریرود و شاهین آسمایی پنجاه هزار افغانی از بودجۀ دولت کمک صورت گيرد.

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور قبل از ظهر امروز با اعضای رهبری فدراسیون فوتبال و ورزشکاران تیم های فوتبال طوفان هریرود و شاهین آسمایی دیدار کرد و قهرمانی تیم فوتبال طوفان هریرود در دور هشتم لیگ برتر فوتبال افغانستان را تبریک گفت.

در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد، ابتدا محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان صحبت کرد و افزود که با حمایت هاى رهبرى کشور، میزان افتخار آفرینی ورزشکاران کشور در میادین ملی و بین المللی افزوده می شود.

کارگر خاطرنشان کرد که دور هشتم لیگ برتر فوتبال افغانستان زیر شعار "یک ملت و یک صدا" برگزار گردید .

سپس رئیس جمهور غنی صحبت کرد و همت و پشتکار تیم قهرمان دور هشتم لیگ برتر فوتبال افغانستان و نایب قهرمان این دور و سایر ورزشکاران را مورد ستایش قرار داده، گفت که شما نشانۀ امید و تمثیل کنندۀ عزم و ارادۀ ملت افغانستان هستید و این را به اثبات رساندید که مردم افغانستان به زور، ترور و وحشت سر تسلیم فرود نمی آورند.

رئیس جمهورافزود: ((شما نشان دادید که قوانین بازی را رعایت می کنید و باید از تلاش های شما در تمام عرصه ها الگو برداری صورت گیرد.))

رئیس جمهور کشور با اشاره بر اینکه تقویت ورزش وظیفه دولت است، گفت که بالای ورزش سرمایه گذاری بیشتر صورت می گیرد.

وی افزود که به هر یک از اعضای تیم فوتبال طوفان هریرود و شاهین آسمایی پنجاه هزار افغانی از بودجۀ دولت کمک صورت خواهد گرفت و از مسئولین فدراسیون فوتبال افغانستان خواست تا پیشنهاد تقدیر مربیان و اعضای فدراسیون متذکره را ترتیب نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر