زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دختران تينس باز جوزجانى، خواستار وسايل ستندرد هستند

دختران تينس باز جوزجانى، خواستار وسايل ستندرد هستند

author avatar
2 Oct 2019 - 15:58
دختران تينس باز جوزجانى، خواستار وسايل ستندرد هستند
author avatar
2 Oct 2019 - 15:58

شبرغان(پژواک،١٠ ميزنان ٩٨): دختران تینس باز روی میز در جوزجان مى گويند که نسبت نداشتن وسايل ستندرد این رشتۀ ورزشى، با مشکلات زيادى مواجه اند و از حکومت خواهان توجه به رفع اين مشکل شان اند.

مشعل هاشمی مسئول فدراسیون تینس روی میز در ولایت جوزجان، به آژانس خبرى پژواک گفت که ٣٧٠ تن دراین ولایت مصروف ورزش تینس اند که ازاین شمار ٣٣  تن را دختران تشکیل مى دهند.

وی افزود که جای موفقیت در این است که از جمله ٥٠ تن ورزشکار اين رشته ورزشى در  تيم ملى، ٢٢ تن (١٥ پسر و ٧ دختر)  از ولايت جوزجان مى باشند.

موصوف گفت که  در آخرین مسابقه که به نام جام جوانان درولایت کابل راه اندازی شده بود، دختران ورزشکارولایت جوزجان، قهرمانی بانوان را در سطح کشور از آن خود نمودند.

اما او علاوه کرد که ورزشکاران دختر دراين رشته ورزشى، به وسايل مورد نياز(میز، رکِت و لباس های مخصوص دختران) کمتر دسترسى دارند.

هاشمى افزود که ورزشکاران، با لوازم و وسایل غیراستندرد و ابتدایی، مصروف اجرای تمرینات ورزشی اند که این معضل، در برگزاری مسابقات برای آنها چالش برانگیزاست.

بصیره یکی از ورزشکاران اين رشتۀ ورزشى به پژواک گفت: «از طفولیت مصروف پیشبرد امور ورزش تینس روی میز استم و بسيار به اين روزش علاقه مند هستم.»

وى افزود که با وجود مشکلات زياد، به اين رشتۀ ورزشى با علاقه کار مى کند و مى خواهد که دراين عرصه، شاهد پيروزى ها و پيشرفت هاى زياد باشد.

موصوف تشويق خانواده اش را رمز پيروزى اش در اين عرصه دانسته و علاوه کرد: «از مزاحمت های خیاباتی گرفته تا نداشتن لوازم ضروری، ما این ورزش را پیش میبریم و افتخاراتی را نیز برای ولایت خود کسب کرده ایم. »

نرگس فایز یک تن ديگر از ورزشکاران اين رشتۀ ورزشى گفت: «از هشت سالگی مصروف ورزش تینس روی میز استم و زياد آرزو دارم که يک قهرمان باشم.»

موصوف  نيز افزود که خانواده اش همواره او را دراين عرصه تشويق نموده و مى کنند.

 وى علاوه کرد: «درمسابقات ورزشی تینس روی میز درولایت کابل،  مزارو هرات اشتراک کرده ام، که در مسابقه کابل حایزمقام اول شده بودم. »

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر