زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

قوماندان ناتو گزارش ارزیابی از ارگان های امنیتی را با رئیس جمهور شریک ساخت

قوماندان ناتو گزارش ارزیابی از ارگان های امنیتی را با رئیس جمهور شریک ساخت

author avatar
14 Oct 2019 - 14:13
قوماندان ناتو گزارش ارزیابی از ارگان های امنیتی را با رئیس جمهور شریک ساخت
author avatar
14 Oct 2019 - 14:13

 

کابل (پژواک، ۲۲ میزان ۹۸): رئيس جمهورغنى مى گويد که سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، به گونۀ بی پیشینه افزایش یافته و این کار، سبب پیروزی عملیات آنان در مقابل تروریست ها شده است.

به نقل ازخبرنامۀ ارگ که کاپى آن، امروز به آژانس خبرى پژواک مواصلت کرده، آمده است که رئيس جمهورغنى، اين مطلب را در ديدار با سکات ميلر قوماندان عمومى حمايت قاطع ناتو درافغانستان ابراز کرده است .

منبع افزوده است که جنرال میلر، از ظرفیت و توانایی های محاربوی روزافزون نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان ستایش کرد و عملیات های اخیر این نیروها را بخاطر سرکوب تروریست ها، موفق خواند.

موصوف، افزایش سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را دلیل پیروزی آنان دانست و گزارش ارزیابی های خویش را از ارگان های امنیتی و دفاعی، با رئیس جمهور شریک ساخت.
اين مقام بلند پايه نيروهاى حمايت قاطع خاطرنشان ساخت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، دشمن را در جنگ شکست داده اند و در این اواخر افراد کلیدی تروریست ها را از بین برده اند، همچنان ساحات زیادی را از نزد آنان دوباره تصرف کرده اند.

رئیس جمهور، ضمن ابراز تشکر از همکاری ها و حمایت دوامدار ناتو از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، گفت که سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، به گونۀ بی پیشینه افزایش یافته و این کار سبب پیروزی عملیات آنان در مقابل تروریست ها شده است.

رئیس جمهورغنی  افزود که نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی، مهم می باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر