زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عبدالله: توطیه دشمن برای تفرقه‌اندازی میان مردم کامیاب نخواهد شد

عبدالله: توطیه دشمن برای تفرقه‌اندازی میان مردم کامیاب نخواهد شد

author avatar
18 Oct 2019 - 16:30
عبدالله: توطیه دشمن برای تفرقه‌اندازی میان مردم کامیاب نخواهد شد
author avatar
18 Oct 2019 - 16:30

کابل (پژواک، ٢٦ ميزان ٩٨) : داکتر عبدالله عبدالله رييس اجراييه در اولین سالگرد کشته شدن   سترجنرال عبدالرازق، قوماندان سابق امنیۀ ولایت کندهار گفت که توطیه دشمن برای تفرقه‌اندازی میان مردم کامیاب نخواهد شد.

داکتر عبدالله این اظهارات را امروز در خیمه لویه جرگه به مناسبت اولین سالگرد کشته شدن جنرال رازق ابراز دشت. جنرال رازق سال گذشته توسط یک تن از محافظین والی کندهار کشته شده بود.

موصوف افزود، سترجنرال عبدالرازق فرزند با همت، با غیرت و با ایمان افغانستان بود که جانش را در راه دفاع از سرزمین، و مردمش قربانی ساخت.

عبدالله گفت : " رابطۀ من با جنرال عبدالرازق، صرف یک رابطۀ سیاسی نبود؛ با سترجنرال عبدالرازق، پیوند برادری و مجاهدت داشتیم. با جنرال رازق از دوره‌های جهاد و مقاومت، آشنایی داشتیم و به قول جنرال شهید، نخستین بار در «آب خرما» دیده بودیم. "

رییس اجراییه افزود جنرال رازق یک جوان سرشار، با استقامت و سربلند افغانستان بود كه با سربلندی زندگی کرد و به وحدت ملی و تأمین صلح باورمند بود.

موصوف گفت تحقق صلح با عزت و استحکام وحدت ملی که مبنای بقای افغانستان است، آرزوی همۀ به خصوص جنرال عبدالرازق بود. مردم افغانستان به مرحله‌یی رسیده‌اند که دیگر توطیه‌های دشمنان به خاطر تفرقه‌اندازی میان آنان کامیاب نخواهد شد.

وی گفت، این‌که امروز کارنامه، مبارزات و قهرمانی‌های جنرال رازق، به عنوان مثال و نمونۀ وطن دوستی و آزادی خواهی مطرح شده، افتخار می‌کنیم.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر