زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس جمهور غنی در مراسم تاجگذاری امپراتور جدید جاپان اشتراک کرد

رئیس جمهور غنی در مراسم تاجگذاری امپراتور جدید جاپان اشتراک کرد

author avatar
22 Oct 2019 - 17:27
رئیس جمهور غنی در مراسم تاجگذاری امپراتور جدید جاپان اشتراک کرد
author avatar
22 Oct 2019 - 17:27

کابل(پژواک،۳۰میزان۹۸):محمد اشرف غنی رئیس جمهورافغانستان امروز در کاخ صنوبر توکیو پایتخت جاپان، در مراسم تاجگذاری «ناروهیتو» امپراتور جدید آن کشور، اشتراک کرد.

در خبرنامه دفتر سخنگوی رییس جمهور آمده است که در این مراسم بر علاوۀ رئیس جمهور غنی، سران و مقام های بیشتر ۱۸۰ کشور جهان حضور داشتند.

منبع می نویسد که امپراتور ناروهیتو و همسرش با لباس سنتی جاپان به مراسم تاجگذاری حضور یافتند و امپراتور جدید جاپان، شمشیر و جواهری را که نماد قدرت امپراتوری آن کشور است، دریافت کرد و رسماً به حیث امپراتور جدید آن کشور به کارش آغاز نمود.

منبع نوشته است که رئیس جمهور غنی، بانوی اول کشور و بشیر محبت سفیر افغانستان در جاپان در این مراسم به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، حضور داشتند.

افغانستان و جاپان مناسبات دیرینه و حسنه دارند و جاپان در ۱۸ سال گذشته با افغانستان در عرصه های مختلف کمک و همکاری چشمگیر کرده است.

در خبرنامه آمده است که جاپان در عرصۀ حکومتداری، تطبیق پروژه های انکشافی و میزبانی کنفرانس های بین المللی راجع به افغانستان، همکاری کرده و حمایت این کشور از افغانستان همواره مردم محور و مفید بوده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر