زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس جمهور: وسایط اعضای شورای ملی بايد تا شش ماه قانونمند شود

رئیس جمهور: وسایط اعضای شورای ملی بايد تا شش ماه قانونمند شود

author avatar
14 Nov 2019 - 11:03
رئیس جمهور: وسایط اعضای شورای ملی بايد تا شش ماه قانونمند شود
author avatar
14 Nov 2019 - 11:03

کابل(پژواک، ۲۳ عقرب ۹۸): به اساس حکم رئیس جمهور غنى، وسايط فاقد اسناد و پليت اعضاى شوراى ملى، تا ششماه قانونمند گرديده و زمينۀ ملاقاتهاى مؤثر اين اعضا با مسئولان درجه اول ادارات دولتى، تنظيم مى گردد.

رئیس جمهور غنی، با اصدار دو حکم جداگانه، از اعضاى شورا ى ملى خواسته تا وسایط فاقد اسناد گمرکی و پلیت شان را با پرداخت محصول و اخذ پلیت، قانونمند سازند و  به منظور استحکام روابط حسنه کاری میان ارگان ثلاثه دولت، ادارات دولتى موظف شده اند تا زمينه  ملاقات هاى اعضای شورای ملی با مسئولین درجه اول ادارات دولتی را به گونه بهتر تنظيم نمايند .

در حکم شماره ۲۰۸۶ مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۱، رئیس جمهور که در مورد پرداخت محصول گمرکی وسایط اعضای شورای ملی می باشد، آمده است که به منظور قانونمند سازی تردد وسایط اعضای شورای ملی و جلوگیری از تردد و گشت و گذار سایر وسایط نقلیه تحت نام اعضای شورا و تامین بهتر امنیت شهر کابل و ولایات، به مدت شش ماه مهلت داده می شود تا اعضای شورای ملی، وسایط فاقد اسناد گمرکی و پلیت شان را با پرداخت محصول و اخذ پلیت قانونمند سازند.

در ادامه حکم به وزارت های مالیه، امور داخله و سایر ادارات ذیربط هدایت داده شده است تا در زمینه اجراآت نمایند و ریاست امور تقنین نیز  موظف گرديده که اين موضوع را به اطلاع تمام وکلای ولسی جرگه برساند.

همچنان login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر