زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در عمليات هوايى در پشتونکوت سه فرد ملکى کشته شدند

در عمليات هوايى در پشتونکوت سه فرد ملکى کشته شدند

author avatar
18 Nov 2019 - 19:22
در عمليات هوايى در پشتونکوت سه فرد ملکى کشته شدند
author avatar
18 Nov 2019 - 19:22

ميمنه (پژواک ٢٧ عقرب ٩٨): منابع محلى فارياب ميگويند، در عمليات هوايى نيروهاى امنيتى در ولسوالى پشتونکوت اين ولايت، یک قرارگاه طالبان و یک منزل مسکونی تخریب گردیده، سه فرد ملکی کشته شده است.

منابع محلی و نیز طالبان در ولایت فاریاب می افزايد که نیروهای امنیتی افغان دیشب در منطقه خواجه ناموسی ولسوالی پشتونکوت در ۱۰ کیلومتری شمال شهر میمنه عملیات هوایی و چاپه اجرا کردند که یک قرارگاه طالبان و یک منزل مسکونی تخریب گردیده، سه فرد ملکی کشته شده و یک طالب مجروح را از کلینیک محل با پایوازش با خود بردند.

یک متنفذ محلی که نمیخواهد نامش گرفته شود، به آژانس خبرى پژواک گفت که نیروهای دولتی نیمه شب گذشته در فضای بازار خواجه ناموسی ظاهر شده، چندین محل را بمبارد کردند، سپس پیاده شده، به تلاشی خانه ها پرداختند که از تلفات طالبان اطلاع ندارد، اما سه فرد ملکی به شمول دو طفل فرار کرده در یک منزل پناه می برند و در بمبارد کشته میشوند.

منبع محلی افزود، فردی که در این حمله کشته شده، یک آشپز بود، دیروز بخاطر پختن نان خیرات یک متوفى بنام ملا شکور، از شهر میمنه آمده بود و دو طفل هم از نزدیکان وی می باشند.

از صبح امروز تا حال که ساعت ۶:۳۰ شب است، تلاش کردیم تا دیدگاه منابع امنیتی را در پیوند به عملیات و چاپه در خواجه ناموسی و نیز تلفات افراد ملکی داشته باشیم، موفق نشدیم. سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در گام اول از موضوع بی اطلاعی کرد و ثانیاً گفت که وزارت دفاع صلاحیت مصاحبه دادن را از آنها گرفته باید از وزارت بپرسیم.

اما نقیب الله فایق والی فاریاب به پژواک گفت، آنچه که براى وی مسوولین قطعات اسپیشل فورس گفته اند، عملیات و چاپه به منظور از بین بردن پایگاه و نیز طالبان صورت گرفته، سه طالب مسلح کشته شده و بقیه از محل موفق به فرار شدند.

وی در مورد انتقال یک زخمی طالبان با پایواز مسلح اش از کلینیک خواجه ناموسی اظهار بی خبری کرده، افزود که در این باره چیزی برایش نگفتند.

یک فرمانده طالبان در محل به پژواک گفت که در عملیات هوایی و یک قرارگاه شان که کسی در آن نبود، هدف قرار گرفته و یک منزل مسکونی ویران شده، سه فرد ملکی جان باختند، یک زخمی طالبان را از کلینیک با پایوازش با خود بردند و یک دکان را که در آن لباس نظامی فروخته میشود، آتش زدند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر