زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

چگونگی تفاوت ۱۳۷ هزار رای پروسس شده و معلومات بایومتریکی

چگونگی تفاوت ۱۳۷ هزار رای پروسس شده و معلومات بایومتریکی

author avatar
19 Nov 2019 - 18:04
چگونگی تفاوت ۱۳۷ هزار رای پروسس شده و معلومات بایومتریکی
author avatar
19 Nov 2019 - 18:04

کابل (پژواک،۲۸ عقرب ۹۸): آژانس خبری پژواک، به معلومات کامل بیش از ۱۳۷ هزار رای قرنطین شده که شامل تفاوت آمار پروسس شده و معلومات بایومتریکی رای دهنده گان می باشد، دست یافته است.

معلومات بايومتريکى ارسال شده، به مجموع معلومات بايومتريکى راى دهندگان گفته میشود که دارى مشخصات بايومتريکى از قبيل چهره، اثر انگشت و ادى نمبر راى دهنده باشد که به صورت فايل ها در کارت حافظه ذخيره شده باشد و انتقال ان بعد از روز انتخابات صورت گرفته باشد.

امار پروسس شده به گزارش تعداد راى دهندگان در روز انتخابات گفته میشود که معلومات آن در حافظه داخلى دستگاه ذخيره شده باشد و انتقال آن در روز انتخابات صورت گرفته باشد.

اسنادى که به دسترس پژواک قرار گرفته نشان می دهد، ده ولایتی که بیشترین تفاوت رای در آمار پروسس شده و معلومات بايومتریک رای دهنده گان نشان میدهد؛ به ترتیب کابل ۲۳۹۲۱، ننگرهار ۱۳۵۴۴، غزنی ۱۰۹۰۴، پکتیا۹۲۳۰، پکتیکا ۸۱۷۳، خوست ۸۰۱۸، بدخشان ۶۹۸۹،  کندهار۶۷۳۷، هرات ۵۶۹۴ و بغلان  ۵۳۳۲ رای  بود و ۳۹۰۸۸ رای دیگر آن از ۲۴ ولایت می باشند.

در این گزارش، جزئیات تعداد محلاتی که معلومات بایومتریکی و آمار پروسس شدۀ آن متفاوت اند؛ توسط تیم تخنیکی دارالانشاء و مشاورین بین المللی، با استفاده از مکتوب های کمپنى درملوگ در مورد ١٣٧٦٣٠ راى قرنطين شده، تهيه گرديده است.

در این گزارش آمده است که در ۴۵۶۳ محل رای دهی؛ آمار پروسس شده، با معلومات بایومتریک رای دهنده گان مساوی نیست و تفاوت در این محلات، به دو شکل نشان میدهد که در ۱۴۶۶ محل، آمار پروسس شده از تعداد معلومات بایومتریکی رای دهنده بیشتر است، که تفاوت آرای آن، ۳۰ هزار و ۶۰۸  و در ۳۰۹۷ محل، آمار پروسس شده از تعداد معلومات بایومتریکی رای دهنده کمتر است، که تفاوت آرای آن، ۱۶۸ هزار و ۲۳۸ می باشد، که در مجموع تفاوت آرأ، ۱۳۷ هزار و ۶۳۰ راى می باشد.

در این گزارش؛ توضيح داده شده که تفاوت ها به اساس کدام دلایل به وجود آمده و برای فهم دقیق، تمامى معلومات به ١١ کتگورى تقسیم شده است.

بخش اول (آمار پروسس شده از تعداد معلومات بایومتریکی رای دهنده بیش ترا You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر