زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برنامه آگاهی دهی در مورد اضرار خشونت عليه زنان در بدخشان راه اندازی شد

برنامه آگاهی دهی در مورد اضرار خشونت عليه زنان در بدخشان راه اندازی شد

author avatar
10 Dec 2019 - 18:37
برنامه آگاهی دهی در مورد اضرار خشونت عليه زنان در بدخشان راه اندازی شد
author avatar
10 Dec 2019 - 18:37

فیض آباد (پژواک،۱۹ قوس ۹۸): برنامه آگاهی دهی با نصب تصاویر قربانیان خشونت با زنان، در مورد اضرار این نوع خشونت ها در حالی در بدخشان راه اندازی شد که امسال ۱۶۰ قضیه این چنین خشونت ها در این ولایت ثبت شده است.

این برنامه از سوی بخش جندر سازمان ملل متحد راه اندازی شد و طی آن، بیست تابلو که توسط نقاشان محلی بدخشان تهیه شده بود، امروز در مقابل ریاست امور زنان این ولایت به نمایش گذاشته شد.

الینا غیاثی رییس امور زنان بدخشان گفت که هدف از این نمایش، آگاهی مردم از اضرار خشونت با زنان می باشد؛ تا این چنین خشونت ها کاهش یابد.   

به اساس معلومات او، در سال جاری خورشیدی تا حال  ۱۶۰ قضیه خشونت علیه زنان در ریاست امور زنان این ولایت به ثبت رسیده است؛ درحالیکه سال گذشته ۱۴۴ این چنین قضیه ثبت شده بود.

 اما او افزود که افزایش این آمار به معنی آن است که سطح آگاهی زنان از حقوق شان بالا رفته و برای جلوگیری از خشونت ها و به دست آوردن حق شان، به مراجع ذیربط مراجعه می کنند. 

شیرزاد، هماهنگ کننده بخش جندر سازمان ملل متحد در بدخشان گفت: «ما امروز تصاویر نقاشی شده ۲۰ تن از زنان متضرر و قربانی خشونت را در پیش روی ریاست امور زنان، به نام دیوار خاطرات زنان به نمایش گذاشتیم تا مردم از آن دیدن نمایند و آگاهی شان در این مورد بلند رود.»

او گفت که این نمایش، تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر