زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در دو رویداد در فارياب پنج طفل کشته و زخمی شدند

در دو رویداد در فارياب پنج طفل کشته و زخمی شدند

author avatar
10 Dec 2019 - 19:31
در دو رویداد در فارياب پنج طفل کشته و زخمی شدند
author avatar
10 Dec 2019 - 19:31

ميمنه (پژواک ١٩ قوس ٩٨): منابع محلی در ولایت فاریاب می گویند که در دو رویداد جداگانه در ولسوالی بلچراغ پنج طفل کشته و مجروح شدند.

یک منبع معتبر که نخواست نامش از وی گرفته شود، به آژانس خبرى پژواک گفت که رویداد اولی وقتی رخ داد که یک جوان ۱۷ ساله بامداد امروز میخواهد از چاه آب بکشد، وضوء بگیرد که از ناحیه سر مورد شلیک نیروهای دولتی قرار گرفت و کشته شد.

وى افزود که در رویداد دومی چهار طفل ۸ تا ۱۲ ساله بر اثر انفجار یک اله در دو کیلومتری شرق مرکز این ولسوالی زخم برداشتند که وضعیت یکی از آنان وخیم می باشد.

اما سیف الرحمن دهزاد قوماندان امنیه بلچراغ می گوید که جوان ۱۷ ساله در جریان درگیری بین نیروهای امنیتی و مخالفین کشته شده، چون خانه اش در نزدیک پوسته است، معلوم نیست مرمی کدام جناح اصابت کرده و چهار طفل در یک تپه در ساحه طالبان بالا شده بودند که در انفجار ماین زخم برداشتند.

در همین حال، قول اردوی شاهین با ارسال خبرنامه می گوید که در نتیجه درگیری در ولسوالی بلچراغ قاری ذکرالله یک سرگروپ طالبان با یکتن دیگر کشته شده است.

منابع محلی گفتند قاری ذکرالله مجروح است، اما طالبان گفتند که وی سالم می باشد.

ولسوالی بلجراغ در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شرق شهر میمنه موقعیت دارد که ۶ ماه قبل در کنترول دولت در آمد و اکنون صرف مرکز ولسوالی در اختیار دولت میباشد.

Visits: 2

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر