زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سارقين نگهبان یک مارکیت در فارياب را سربریده و بيش از٦٠٠هزار افغانى را دزديدند

سارقين نگهبان یک مارکیت در فارياب را سربریده و بيش از٦٠٠هزار افغانى را دزديدند

author avatar
11 Dec 2019 - 16:09
سارقين نگهبان یک مارکیت در فارياب را سربریده و بيش از٦٠٠هزار افغانى را دزديدند
author avatar
11 Dec 2019 - 16:09

 میمنه (پژواک، ۲۰ قوس ٩٨): منابع محلی در فاریاب می گویند که سارقین، نگهبان یک مارکیت را در مرکز ولسوالی اندخوی اين ولايت سر بریده و پول هشت دکان را به سرقت برده اند.

 سلطان محمد سنجر ولسوال اندخوی، با تایید این رویداد به آژانس خبرى پژواک گفت که شب گذشته سارقین داخل مارکیت زینتی و مدرن اندخوی شده، نگهبانش را سربريده و از ۸ دکان، ۴۶۰ هزار افغانى و ۲۳۰۰ دالر پول نقد را دزديدند.   

وى افزود: “مارکیت به شکل اساسی ساخته شده دروازه هایش توسط ریموت باز و بسته مى شود، هنوز معلوم نیست سارقین چگونه داخل مارکیت شده اند؛ آيا شب داخل مارکيت شده و يا در فاصله روز جا به جا شده بودند؟”

موصوف افزود که، دروازۀ مارکیت امروز تا دیر وقت مسدود ماند، دکانداران نهاد­های امنیتی را اطلاع دادند، حوالی ساعت ۹ مسئولین حکومتی و امنیتی در ساحه  رسيدند، بعدا مشاهده گردید که محافظ کشته شده است.

آق محمد نوری منشی شورای ولایتی فاریاب، از وضعیت امنیتی و افزایش جرایم در اندخوی، ابراز نگرانی کرده گفت که در اوایل سال جاری نیز دو نگهبان یک مارکیت، به قتل رسیده اموال و پول ۱۶ دکان به سرقت برده شده بود. 

حاجی محب الله یکی از متضررین گفت که از دکان او ۴۵۰ دالر و ۳۲ هزار افغانی را به سرقت برده اند.

وی نیز ابراز تعجب کرده گفت؛  در حالیکه دروازه مسدود است، چگونه سارقین وارد مارکیت شده نگهبان را سربریده، دارایی مردم را به غارت بردند! باید حکومت و ارگانهای امنیتی پاسخ بدهند.

مسئولان امنيتى اين ولايت، درخصوص چگونگى وقوع اين رويداد و بررسى اين حادثه با وجود تماس هاى مکرر خبرنگار پژواک، حاضر به پاسخگويى نشدند.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر