زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو خواهر توسط برادر و شوهر به قتل رسید

دو خواهر توسط برادر و شوهر به قتل رسید

author avatar
15 Dec 2019 - 19:39
دو خواهر توسط برادر و شوهر به قتل رسید
author avatar
15 Dec 2019 - 19:39

ميمنه (پژواک ٢٤ قوس ٩٨): منابع محلی در ولایت فاریاب از کشته شدن دو خواهر توسط برادر و شوهر در منطقه سبز ولسوالی پشتونکوت خبر می دهند.

میرویس سید زوی ولسوال پشتونکوت به آژانس خبرى پژواک گفت که پس از چاشت امروز دو زن جوان که با هم خواهر و دختران سردار محمد مدیر پیشین محبس فاریاب توسط برادر و شوهر کشته شدند.

سید زوی در رابطه به انگیزه قتل دو خواهر می گوید که چند روز قبل یکی از خواهران مقتولین از منزل فرار می کند، سخی محمد برادر و محمد رامین شوهر یکی از کشته شده گان، گمان می کنند که آنها از قضیه خواهر شان خبر شده، کتمان می کنند دست به قتل زدند.

وی افزود که هر دو مقتول در شهر میمنه سکونت داشتند و پیش از چاشت در باغ شان در قریه اونجلاد آورده کشتند.

به گفته ولسوال پشتونکوت، با عاملين قضیه قتل دو خواهر، کسی بنام انجنیر عبدالبصیر مامای یکی از مدیران ریاست آبیاری نیز حضور داشته، دستگیر گردیده وی گفته است که در گوشه ای مصروف صحبت با تیلفون بود، وقتی صدای فیر را شنید آمد که هر دو زن کشته شدند.

زرمینه خیاشنه یکی از مقتولین می گوید که سخی محمد و رامین حوالی ساعت ۹ بجه در خانه آمدند، نسیمه و یاسمین را در باغ در قریه اونجلاد بردند و ساعت یک بجه خبر کشته شدنش رسید.

ذبیح الله جواد رییس دفتر ولایتی کمیسیون مستقل حقوق بشر فاریاب با تایید قتل دو زن جوان را توسط برادر گفت که این قضیه ناشی از مشکلات و خشونت های خانواده گی صورت گرفته است.

وی گفت که در سال روان با این دو قتل ۲۶ قضیه خودکشی و قتل زنان را ثبت کردند.

Views: 39

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر