زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

از دو ورزشکار رشته جوجیتسو و مبارزات آزاد  تقديربعمل آمد

از دو ورزشکار رشته جوجیتسو و مبارزات آزاد تقديربعمل آمد

author avatar
5 Jan 2020 - 18:42
از دو ورزشکار رشته جوجیتسو و مبارزات آزاد  تقديربعمل آمد
author avatar
5 Jan 2020 - 18:42

کابل(پژواک،۱۵جدی۹۸):حسین بخش صفری وعبدالسمیع فیضی دوورزشکار رشتۀ جوجیتسو و  مبارزات آزاد که درمسابقات جهانى مدال بدست آوردند، امروز ازسوى دافغانستان بانک مورد تقديرقرارگرفتند .

 برای این دو ورزشکار تندیس و تقدیرنامه  اعطا گرديد.

واحد الله نوشیر معاون و سرپرست د افغانستان که در محفلی به همين مناسبت صحبت مى کرد، اين دو ورزشکاران را پیام آوران صلح و افتخارات به کشورومردم خواند.

وی افزود  با بيان اينکه پيش ازاين شمارى زيادى از ورزشکاران  رشته هاى ورزشى فوتبال و کرکت نيزبراى کشورومردم شما افتخارات کسب کرده اند واينک دو ورزشکارافغانستان در درعرصه ورزش مبارزات آزاد درميادين بين المللى خوب درخشيدند وکسب قهرمانى نمودند که  مایه افتخار برای تمام مردم افغانستان مى باشد.

حسین بخش صفری ورزشکار رشته جوجیتسو و مبارزات آزاد ضمن خرسندی از تقدیر د افغانستان بانک گفت که این چنين تشویق ها براى ورزشکاران قوت قلب بدهد، تا بهتر برزمند و بیرق افغانستان را در سطح جهان به اهتزاز در آوردند.

وی می گوید:" باید ما به شکلی برزمیم تا اخوت و برادرى را در کشور حفظ کرده و بتوانیم پیام صلح و پیروزی را برای کشور بیاوریم."

عبدالسمیع فیضی ورزشکار دیگر  رشته جوجیتسو و مبارزات آزاد گفت که ۱۲ سال می شود که در این ورزش کار می کند و در ۲۰ مسابقه به نماینده گی از افغانستان در بیرون از کشور اشتراک کرده  وافتخارات را کسب نموده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر