زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسئولان ارگان های محل برتوجه بیشتر به ولسوالی های کشور تاکید کرد

مسئولان ارگان های محل برتوجه بیشتر به ولسوالی های کشور تاکید کرد

author avatar
15 Jan 2020 - 18:29
مسئولان ارگان های محل برتوجه بیشتر به ولسوالی های کشور تاکید کرد
author avatar
15 Jan 2020 - 18:29

شهرهرات(پژواک، ۲۵ جدی۹۸) مسئولان اداره ارگان های محل، بر توجه بیشتر بر انکشاف ولسوالی‌‌ها تاکید می‌‎کنند.

به این منظور امروز، هیات بلند رتبه ارگان‌های محل، به هرات سفر کرد و طرزالعمل اداره ولسوالی های کشور را در یک همایش به معرفی گرفته است.

حامد کریمی سرپرست اداره ارگان های محل، در این محفل گفت که خواسته‌‎ها و اولویت‌های ولسوالی‌ها را جمع آوری می‌کنند  تا بر اساس آن، برای بلند بردن ظرفیت ولسوالی ها برنامه ریزی کنند.

او اطمینان داد که اداره ارگان های محل، در راستای انکشاف متوازن ولسوالی های این ولایت تلاش خواهد کرد.

موصوف افزود: "اداره ولسوالی ها باید مسیرش تغییر کنند و ما در این قسمت قدم بر میداریم و برنامه امروزی بحث های مشورتی با مسِولان محلی ماست که ما در راستای برنامه های ملی داریم مشوره های لازم را بگیریم."

عبدالقیوم رحیمی والی هرات، در این همایش گفت که در ولسوالی های دوردست هرات، پروژه های انکشافی کمتر راه اندازی شده است؛ اما وی بر تغییر این وضعیت تاکید می کند.

او گفت: "در مسایل اقتصادی ما میخواهیم که ولسوالی را به شهر وصل کنیم تا تولیداتی که در ولسوالی ها میشود، آنها به شهر برسد و از شهر باز بسته بندی شود و به جاهای دیگر انتقال شود."

 شماری از ولسوالان ولسوالی های هرات می گویند که آن ها در راستای اجرایی پروژه های انکشافی، از صلاحیت های کافی برخوردار نمی باشند.

فرهاد خادمی ولسوال غوریان هرات، در این برنامه به پژواک گفت: "ما از اداره محلی میخواهیم که صلاحیت های بیشتر به ولسوالان داده شود؛ تا ما بتوانیم ارایه خدمات را بهتر و بیشتر در ولسوالی ها ارایه کنیم."

با این حال گفته می شود که جنگ و ناامنی در برخی از ولسوالی های هرات سبب شده است تا پروژه های انکشافی به گونه درست راه اندازی نشود.

این در حالی است که چند روز پیش رییس سرحدات، اقوام و قبایل هرات،  از راه اندازی نشدن پروژه های انکشافی در ولسوالی های دوردست  این  ولایت، از حکومت انتقاد کرده بود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر