زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

امنيت ملى سمنگان، يکتن را به اتهام فريبکارى باز داشت کرده است

امنيت ملى سمنگان، يکتن را به اتهام فريبکارى باز داشت کرده است

author avatar
19 Jan 2020 - 14:55
امنيت ملى سمنگان، يکتن را به اتهام فريبکارى باز داشت کرده است
author avatar
19 Jan 2020 - 14:55

ایبک (پژواک، ٢٩ جدى ٩٨): ریاست امنیت ملی سمنگان، از بازداشت یک تن به اتهام فریبکاری و اخذ پول از باشنده هاى آن ولايت به بهانه هاى مختلف، خبر داد.

در خبر نامۀ رياست عمومى امنيت ملى سمنگان که به رسانه ها فرستاده شده، آمده است که فرید فرزند نورالله باشندۀ قریه قوش آسیاب شهر ایبک مرکز سمنگان، پس از آن بازداشت شد که شمارى از شهروندان سمنگان در پيوند به فريبکارى، از وى شکايت داشتند وعارض شده بودند.

منبع نوشته است که فريد نام، از یک سال به این سو با استفاده از مهارت های خاص، باشندگان سمنگان را فریب داده به بهانه های مختلف، از آنها پول جمع آوری می نمود.

درخبرنامه اضافه شده است: "اين شخص [فريد] از اقشار مختلف جامعه، از بیوه زنان،  افراد بیکار وغیره به بهانه هاى مختلف چون: "من برای شما پروژه های خیاطی مى آورم، من برای شما به حساب آسیب دیده گان سیلاب ها مساعدت میکنم و....." مردم را فريب مى داد و از آنها پول مى گرفت، که به صدها هزار افغانى مى رسد."   

منبع نوشته است که این شخص، خود را از نزدیکان سکرتر ريیس جمهور پيشين کشور حامد کرزی معرفی نموده بود؛ اين درحالى است که هيچ نوع خويشاوندى با وى ندارد.

در  ادامۀ خبرنامه آمده است که شخص باز داشت شده، در تحقیقات ابتدايی به جرم خود اقرار کرده است.

در همین حال، مسئولین ریاست امنیت ملی، از باشندگان سمنگان خواسته است در صورتیکه فرید نام، آنان را فریب داده و از نزد شان پول گرفته است، به ریاست امنیت ملی مراجعه نمایند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر