زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

١٣ تن به اتهام جرایم گوناگون در هرات بازداشت شدند

١٣ تن به اتهام جرایم گوناگون در هرات بازداشت شدند

author avatar
20 Jan 2020 - 18:16
١٣ تن به اتهام جرایم گوناگون در هرات بازداشت شدند
author avatar
20 Jan 2020 - 18:16

شهرهرات(پژواک، ٣٠جدی ٩٨) مسئولان حکومتى هرات مى گويند که ١٣ فرد به اتهام جرایم گوناگون از سوی قطعه خاص امنیت ملی، در اين ولايت بازداشت شده اند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات، امروز به آژانس خبرى پژواک گفت که این شمار افراد، به اتهام حملات تروریستی، اختطاف، دزدی های مسلحانه و فساد اداری، از سوی قطعه خاص امنیت ملی بازداشت شده اند.

در این خبرنامه آمده است که این افراد، در یک هفته گذشته از سطح شهر و ولسوالی های این ولایت در عملیات های جداگانۀ قطعه خاص امنیت ملی بازداشت شده اند.

سخنگوی والی هرات بیان داشت که قوماندان قطعه خاص امنیت ملی، به مجریان جرایم و سازمان دهنده گان فعالیت های غیرقانونی هشدار داده است که دست از اعمال خلاف قانون بردارند؛ در غیرآن از بین خواهند رفت.

موصوف افزود که نیروهای ویژه اتل، از سوی امنیت ملی هرات به منظور عملیات سریع و جدی در این ولایت ایجاد شده است .

شهروندان ولایت هرات نیز از ایجاد چنین قطعه‌های امنیتی در راستای مبارزه با هراس افگنی استقبال میکنند و از نهاد‌های حامی و مردم میخواهند که با نیروهای امنیتی همکار باشند.

احمد یک تن از باشندگان هرات گفت: "چنین نیروها میتواند به امنیت هرات کمک کند و باید هم مردم هم با نیروهای امنیتی همکار باشند. "

در همین عبدالقادر کامل آگاه امور سیاسی در هرات، به این باور است که زمانی میتواند این چنین قطعه‌های خاص امنیتی تاثیرگذار باشند که نمادی و سمبلیک نباشند.

با این همه مسئولان محلی در هرات می گویند که قطعه اتل ریاست امنیت ملی، با هرگونه فعالیت گروه های تروريستى و مجریان جرایم سازمان یافته و جنایی در این ولایت، مقابله جدی خواهند کرد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر