زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

نظرسنجی: از ٥٤ هزارتن، ۸۶ فیصد شان با برکناری جنرال سعادت مخالفت کرده اند

نظرسنجی: از ٥٤ هزارتن، ۸۶ فیصد شان با برکناری جنرال سعادت مخالفت کرده اند

author avatar
23 Jan 2020 - 16:44
نظرسنجی: از ٥٤ هزارتن، ۸۶ فیصد شان با برکناری جنرال سعادت مخالفت کرده اند
author avatar
23 Jan 2020 - 16:44

کابل (پژواک، ٣ دلو ٩٨): در نظرسنجی آژانس خبری پژواک پیرامون برکناری ستر جنرال خوشحال سعادت معاون امنیتی وزارت امور داخله، ۵۴ هزار تن اشتراک ورزیده اند، که ۸۶ درصد آنها با برکناری وی مخالفت نشان داده اند.

ستر جنرال خوشحال سعادت معاون امنیتی وزارت امور داخله، هفتۀ قبل بر اساس حکم رئیس جمهور، از وظیفه برکنار شد و به عوض وی، جنرال صبور قانع به این سمت گماشته شد؛ این کار باعث واکنش تند و گستردۀ مردم در شبکه های اجتماعی گردیده است.

آژانس خبری پژواک، در صفحۀ فيسبوک از مردم در مورد برکناری جنرال سعادت نظرخواهى کرده بود.

به این پرسش، ۵۴ هزار تن جواب موافق و مخالف داده اند؛ از این میان ۸۶ درصد (۴۴ هزار) تن، با برکناری خوشحال سعادت مخالفت کرده اند؛ و ۱۴ درصد (هشت هزار تن)، با برکناری وی موافقت نشان داده اند.

همچنان بالای این پست آژانس خبری پژواک، ٢٦٠٠ تن تبصره کرده اند، ۳۲۰۰ تن لایک و ۲۵۸ تن دیگر، این پست را با دوستان خود شریک ساخته اند.

ضمناً بیش از ۳۰۰ هزار تن، این پست را مشاهده کرده اند.

همچنان آژانس خبری پژواک، در صفحۀ تویترش نیز از مردم در این خصوص پرسیده بود، که از جمع بیش از ۷۱۹ تن، حدود ۷۷ فیصد با برکناری سعادت، مخالف و بیش از ۲۲ تن موافق بوده اند.

حامیان آژانس خبری پژواک، بالای این پست تبصره های مختلف نگاشته اند. سید شینواری نگاشته است که در طول مدت ۱۸ سال گذشته، اولین مقام بود که با جرئت کامل در مقابل زورمندان اقدام کرد؛ خالیگاه وی بحران بزرگ را به میان خواهد آورد.

نصیر جاوید در این خصوص نگاشته است؛ اگر برای اصلاحات، به جنرال سعادت چوکی دیگر اساسی داده شود باز اقدام خوب است؛ اما اگر چنین کار صورت نگیرد باز اشتباه است.

رحیم الله ځاځی باز، در خطاب به رئیس جمهور نوشته است که برکناری جنرال سعادت، برایش قابل قبول نیست و ابراز امیدواری کرده است که بر سر وی معامله نکند.

احسان الله حیسنیار نگاشته است: "اگر رئیس جمهور به نظر ملت احترام دارد، در این سروی ۸۶ فیصد مردم با برکناری وی مخالفت کرده اند، پس باید به موقف خود باقی بماند."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر