زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“درعمليات قواى هوايى در جوزجان ده تن کشته و زخمى شدند”

“درعمليات قواى هوايى در جوزجان ده تن کشته و زخمى شدند”

author avatar
26 Jan 2020 - 15:45
“درعمليات قواى هوايى در جوزجان ده تن کشته و زخمى شدند”
author avatar
26 Jan 2020 - 15:45

شبرغان(پژواک، ٦ دلو ٩٨): منابع محلى در جوزجان مدعى اند که در نتیجۀ حمله نیروهای قوای هوایی در ولسوالی خانقاه ولایت جوزجان، هفت تن از مخالفين مسلح حکومت کشته شده و سه تن زخم برداشته اند.

معروف آذر سخنگوی والی ولایت جوزجان، ضمن اظهار این مطلب به آژانس خبرى پژواک گفت: "این عملیات صبح امروز، زمانی بر یک مرکز تجمع طالبان صورت گرفت که آنها برای حمله بالای پوسته های نیروهای امنیتی در مسیرشاهراه شبرغان – مزار در منطقه پوستۀ شاهمیرزا، آماده گی می گرفتند."

موصوف ادعا کرد که در این عمليات، هفت تن از طالبان کشته شده و سه تن دیگر آنها زخم برداشته اند؛ اما به مردم محل آسيبى نرسيده است.

وى افزود که این منطقه، ازمحلات نا آرام مسیر شبرغان – مزارمحسوب می گردد، که نسبت داشتن اراضی خراب، مخالفین از وسایط نقلیه باربری، بیست روز پیش اخاذی می کردند.

آژانس خبرى پژواک، طى يک پيام از طالبان خواست که در زمينه اظهار نظر داشته باشند؛ اما تاهنوز در اين زمينه پاسخ ارايه نکرده اند.

این درحالیست که روز گذشته، در مسیرشاهراه شبرغان – سرپل، ١٣تن از منسوبین نیروهای امنیتی در نتیجۀ حمله طالبان بر پوسته های آنها کشته و زخمى شده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر