زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

محب: پوليس بايد در برابر زورگويان در شمال کشور قاطعيت داشته باشد

محب: پوليس بايد در برابر زورگويان در شمال کشور قاطعيت داشته باشد

author avatar
26 Jan 2020 - 17:23
محب: پوليس بايد در برابر زورگويان در شمال کشور قاطعيت داشته باشد
author avatar
26 Jan 2020 - 17:23

کابل (پژواک، ٦دلو٩٨): مشاور امنیت ملی کشور، به مسئولین پولیس ولایات شمال هدایت داد تا در برابر زورگویان و قانون شکنان، قاطعیت داشته و مطابق به خواست‌های مردم قانون را تطبیق نمایند.

داکترحمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان، که امروز به هدف ارزیابی وضعیت امنیتی ولایات شمال به ولایت بلخ سفرداشت، اين مطلب را درنشست امنيتى با مقامات ملکی و نظامی پنج ولایت ابراز کرد.
به نقل از خبرنامه اى که به آژانس خبرى پژواک رسيده؛ در این جلسه والیان، قومندانان امنیه، رؤسای امنیت ملی بلخ، جوزجان، فاریاب، سمنگان و سرپل و قومندان قول اردوی شاهین در رابطه به وضعیت امنيتی، پیشرفت‌ها، مشکلات و برنامه‌های آینده این ولایات، به مشاور امنیت ملی معلومات ارایه نمودند.

خبرنامه حاکيست که مسئولین این ولایات گفتند که وضعیت امنیتی نسبت به گذشته بهبود یافته، هماهنگی بهتر گردیده و در نتیجه بر مخالفین مسلح دولت تلفات سنگین وارد و جغرافیا از نزد شان بازپس‌گرفته شده است.

افزون برآن ، اشتراک کننده هاى اين نشست پیشنهاد نمودند که جهت بهبود هرچه بیشتر و بهتر وضعیت، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اکمال و روند تجهیز این نیروها نیز تقویت گردد و همچنان عملیات بازگشايی شاهراه‌ها سرعت ‌یابد؛ تا مخالفین دیگر هم سرکوب شوند.
آن‌ها اظهار داشتند که روی ساحاتی، بیشتر تمرکز می‌کنند که مخالفین مسلح بخصوص خارجیان حضور دارند و برای دشمن پُرعواید و مهم پنداشته می شود، تلاش‌ها جریان دارد تا این ساحات و فرصت‌ها از نزد شان گرفته شود.
داکترحمدالله محب، تغییر وضعیت امنیتی ولایات شمال، تعهد مسئولین، برخورد مسلکی و تجارب آن‌ها را مورد ستایش قرار داده افزود که مسئولین ملکی و امنیتی مشترکاً در مطابقت به خواست‌های مردم فعالیت‌های خویش را در برابر تروریستان گسترش دهند.
وی  با ذکر اينکه مخالفین مسلح میان مردم هویت و حمایت ندارند افزود: ((نیاز است که این گروپ‌ها در جریان عملیات‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، بیشتر سرکوب گردیده و مردم از ظلم و شر شان رهایی یابند.))

 مشاور امنیت ملی کشور علاوه کرد که اهداف اساسی دشمن در شمال، نا امن‌سازی مسیرهای ترانزیتی و تجارتی کشور است.

وى گفت: ((دشمن، دشمن مشترک همه افغان‌ها بوده و لازم است با آن‌ها درهر نقطه کشور،مبارزه جدی صورت گیرد.))
مشاور امنیت ملی درادامۀ صحبت هايش بیان داشت که اداره مرکزی، به وضعیت امنیتی ولایات شمال و بهبود حکومتداری خوب توجه خاص دارد و به زودی درعرصه تشکیلات و تجهیزات، پیشترفت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر