زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

هشدار رئيس جمهور به شرکت هاى مخابراتى: نرخ ها انترنت را پائين بياوريد!

هشدار رئيس جمهور به شرکت هاى مخابراتى: نرخ ها انترنت را پائين بياوريد!

author avatar
29 Jan 2020 - 15:01
هشدار رئيس جمهور به شرکت هاى مخابراتى: نرخ ها انترنت را پائين بياوريد!
author avatar
29 Jan 2020 - 15:01

کابل (پژواک، ٩ دلو ٩٨): رئيس جمهور اشرف غنى، به شرکت هاى مخابراتى هشدار داده است در صورتيکه نرخها را پائين نياورند، جوازنامه هاى شان لغو مى شود.

در يک خبرنامه که از ارگ  منتشر شده، آمده است که رئيس جمهور محمد اشرف غنی، در ادامۀ گفتمان ملی، روز گذشته  با باشنده گان نواحی سوم و چهاردهم شهر کابل و ولسوالی پغمان، دیدار کرد.

منبع افزوده است در این دیدار که بانوی اول کشور نیز حضور داشت، ابتدا خوانی همت، مولوی فیض احمد، زهرا خوارزمی، محمد عمر، قاضی عبدالبشیر فضلی و پوهاند احمد ضیا نیکبین، به نمایندگی از دیگران صحبت نموده و از رئیس جمهور بخاطر شنیدن مشکلات مردم، ابراز تشکر کردند.

سخنرانان متذکره، پیشنهادات و راه حل های خویش را در رابطه به معارف، صحت، برق، آب آشامیدنی، غصب زمین، زورگویان، افراد بی بندوبار، افراد مسلح غیر مسئول، بیکاری، ترانسپورت شهری، قیمت بلند انترنت، مصئونیت علما، رسمی سازی مساجد، نقش دادن علما در پروسۀ صلح، معتادین، استدیوم ورزشی برای زنان، محیط زیست، بلند منزل ها، فقر، مدیریت آب، جلوگیری از جرایم و دزدی و ساخت شفاخانه ۱۰۰ بستر، با رئیس جمهور کشور شریک ساختند.

رئیس جمهور غنی گفت: "برای من فرصت های ضایع شده به میراث مانده است؛ اما در روشنایی امکانات موجود، به مشکلات، خواست ها و پیشنهادات شما رسیدگی خواهد شد؛ نظریات شما به برنامه مبدل می شود و در نشستی که قرار است با شهریان کابل در تالار خیمه لویه جرگه برگزار گردد، اقدامات عملی و نتایج آن اعلان خواهد شد. "

موصوف به قوماندان امنیه کابل هدایت داد که علاوه بر مصئونیت خانم ها، آمادگی کامل یک عملیات سرتاسری بخاطر جلوگیری از فروش مواد مخدر را روی دست گیرد. وی افزود که لیست اسامی غاصبین منتشر گردد، آنان ممنوع الخروج اعلان شوند و ملکیت های غصب شده، دوباره از آنان گرفته شود.

رئیس جمهور غنی گفت که برای مدیریت آب ها، سه صد میلیون دالر اختصاص داده شده است و با ساخت بند شاه توت و جاری نمودن آب دریای پنجشیر به دریای کابل، مشکل آب شهر کابل به صورت اساسی حل خواهد شد. وی افزود که شرکت برشنا باید جلو فساد موجود را بگیرد و بل های صرفیۀ برق را به شکل ماهوار ترتیب و مدیریت کند.

وى افزود که باشندگان کابل ازتنظیم و توزیع برق، و از بل های برق که بعد از ۲ ماه تهیه می شود، شکایت دارند.

غنى گفت: "به مسئولین برق کابل هدایت داده‌ام تا در یک ماه آینده، مشکل بل های برق کابل را حل نمایند. اگر تغییرات اساسی در این خصوص به میان نیاید؛ در ساختار ادارۀ برق کابل، تغییرات خواهم آورد. "

رئيس جمهور غنى تصريح کرد که نرخ انترنيت پائين آمده است؛ اما شرکت هاى مخابراتى فعلاً نيز به نرخ سابقه خدمات ارائه مى کنند.

موصوف به شرکت هاى مخابراتى هشدار داده است در صورتيکه نرخها را پائين نياورند، جوازنامه هاى شان لغو مى شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر