زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

اداره تدارکات ملی، تعدیلاتی را در طرزالعمل پروژه های سرکسازی، ايجاد کرده است

اداره تدارکات ملی، تعدیلاتی را در طرزالعمل پروژه های سرکسازی، ايجاد کرده است

author avatar
3 Feb 2020 - 18:17
اداره تدارکات ملی، تعدیلاتی را در طرزالعمل پروژه های سرکسازی، ايجاد کرده است
author avatar
3 Feb 2020 - 18:17

کابل (پژواک،۱۴دلو۹۸): اداره تدارکات ملی، به منظور ایجاد سهولت و افزایش مشارکت سکتور خصوصی در پروژه های زیربنایی سرک سازی، تعدیلاتی را در طرزالعمل تدارکات به میان آورده است.

در خبرنامه اين اداره که در دسترس آژانس خبرى قرار گرفته، آمده است که این اداره به منظور ایجاد سهولت برای داوطلبان و شرکت ها و نیز افزایش میزان مشارکت آنان در داوطلبی ها در تعیین معیار تجربه کاری مشابه در پروژه های زیربنایی سرک سازی، تعدیلاتی را در طرزالعمل تدارکات به میان آورده است.

منبع نوشته است که براساس این تعدیل، شرکت هايی که در داوطلبی پروژه های اعمار و بازسازی سرک ها اشتراک می کنند، میتوانند اسناد تطبیق یک پروژه مشابه شان را که قیمت آن حداقل ۴۰ در صد قیمت تخمینی و یا دو قرارداد مشابه که مجموع قیمت آنها حداقل ۶۰ درصد قیمت تخمینی پروژه مورد نظر را تکمیل نماید، به حیث تجربه کاری مشابه خویش ارایه نمایند.

در خبرنامه اضافه شده که ادارات تدارکاتی مکلف اند تا معیار تجربه کاری مشابه را در پروژه های امور ساختمانی کوچک و کلان شان در پروژه های سرک سازی، مطابق این تعدیل تعیین و در اسناد داوطلبی مربوطه درج نمایند.

به اساس معلومات منبع، تعدیلات تمامی پروژه های امور ساختمانی سرک سازی که شامل اعمار، اعمار مجدد، بازسازی، بهسازی و سایر امور مربوط سرک (سرک های داخل شهری، سرکهای بین شهری، شاهراه ها، سرک های ولایتی، سرکهای روستایی و...) را در بر می گیرد.

قابل یادآوریست که پیش از این، برای تطبیق پروژه های متذکره، تجربه مشابه که قیمت آن ۷۰ درصد قیمت تخمینی و یا دو قرارداد مشابه، که قیمت آن به ۱۰۰ درصد قیمت تخمینی پروژه ها میرسید، منحیث تجربه مشابه در نظرگرفته میشد.

باید گفت که فراهم نمودن زمینه اشتراک داوطلبان واجد شرایط در داوطلبی ها، یکی از اهداف مهم اداره تدارکات ملی می باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر