زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“کاروان حامل والى پنجشيرهدف حمله افراد حسيب قواى مرکزقرارگرفت”

author avatar
21 Feb 2020 - 10:54
author avatar
21 Feb 2020 - 10:54

 پراخ (پژواک، ٢حوت٩٨): منابع محلى درپنجشيرمى گويند که کاروان حامل والى اينولايت که به سوى کابل مى آمد هدف حمله افراد مسلح مربوط به حسيب قوای مرکز قرارگرفته که تلفات وجراحات درپى نداشته اما والى دوباره به پنجشيربرگشته است .

یک منبع معتبرحکومتی که نخواست نامش درگزارش ذکرگردد امروز جمعه به آژانس خبری پژواک گفت، این درگیری حوالی شام ‌دیروز درمنطقه زمانکورولسوالی عنابه درجاده عمومی پنجشیر- پروان رخ داده است.

منبع افزوده است که کاروان حامل والى پنجشيرزمانى هدف حمله افراد مسلح وابسته  به حسيب قواى مرکزقرارگرفت که والى ميخواست به کابل بيايد .

بگفته اين منبع محلى، بعد ازدرگیری، حسیب قوای مرکز فرار کرده و پولیس برای بازداشت وی به ساحه رفته است.

به نقل ازمنبع ،در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است و والی پنجشیر که می خواست به سوی کابل برود، دوباره به دفتر کاری‌اش برگشته است.

درهمین حال عزم الدین میرزايی رییس شورای ولایتی پنجشیر با تایید این رويداد به پژواک گفت که حسيب قوای مرکز با نیروهایش از ساحه فرار کرده  وپولیس به دنبال گرفتاری وی مى باشد.

حسیب مشهور به «حسیب قوای مرکز» از سوی وزارت امور داخله متهم به مردم‌آزاری و فعالیت‌های خلاف نظم و امن عامه است.

وزارت امور داخله چندی پیش نیز یک عملیات را برای بازداشت حسیب قوای مرکز در ولایت پنجشیر اجرا کرده بود، اما موفق به بازداشت او نشد.

درپى اين عمليات وزارت امور داخله، محمداسحاق تمکین، سرپرست فرماندهی پولیس ولایت پنجشیر را به دلیل بازداشت نکردن «حسیب» مشهور به «حسیب قوای مرکز»، از سمتش برکنار و به جایش عبدالواسع فراجی، آمر امنیت پنجشیر گماشته شده است.

طبق معلومات وزارت امور داخله، حسیب قوای مرکز در ولایت پنجشیر است و به فرمانده جدید پولیس این ولایت وظيفه داده شده است که او را هرچه زودتر بازداشت کند و به پنجه قانون بسپارد.

فريد تنها

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر