زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنى: نيروهاى امنيتى از حمايت قوى ما، ملت و جامعۀ بین المللی برخورداراند

غنى: نيروهاى امنيتى از حمايت قوى ما، ملت و جامعۀ بین المللی برخورداراند

author avatar
28 Feb 2020 - 20:58
غنى: نيروهاى امنيتى از حمايت قوى ما، ملت و جامعۀ بین المللی برخورداراند
author avatar
28 Feb 2020 - 20:58

کابل (پژواک، ٩ حوت ٩٨): رئيس جمهور غنى مى گويد که نيروهاى امنيتى؛ از حمايت قوى شخص وى، ملت و جامعۀ بین المللی برخورداراند و در راستای تمویل، تجهیز و آموزش شان تلاش بیشتر ميکنند.

اين مطلب در اعلاميه اى تذکر يافته که امروز از سوى دفتر مطبوعاتى رياست جمهورى، به آژانس خبرى پژواک ارسال گرديده است.

محمد اشرف غنى رييس جمهور کشور گفته است: "نهم حوت، روز ملی حمایت از نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی افغانستان را به تمام منسوبین قوای مسلح، خانواده های شهدا و مردم شریف و عزتمند کشور، مبارک می گویم."

غنى در خطاب به نيروهاى امنيتى افزوده است که تلاش های شما باعث گردید تا برعلاوۀ اینکه در حالت تهاجمی قرار بگیرید، ۱۰ ولسوالی کشور را از وجود مخالفين مسلح پاکسازی نمایید.

وى علاوه کرده که دستاوردهايی که در جبهه نبرد در برابر تروریزم نایل گردیده اید و به ظرفیت و توانایی هايی که اکنون دست یافته اید، همه اش محصول حمایت اقشار مختلف مردم می باشد و آنان در راستای حمایت و تقویت بیشتر شما، اجماع سرتاسری دارند.

 رييس جمهور گفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی، با تامین امنیت انتخابات پارلمانی و انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر ثابت ساختند که نیروهای بیطرف، مسلکی و ملی هستند و به تمام مردم افغانستان تعلق دارند.  

غنى افزوده است: "منحیث سرقوماندان اعلای قوای مسلح، برای تان اطمینان می دهم که از حمایت قوی من، ملت و جامعۀ بین المللی برخوردار هستید و در راستای تمویل، تجهیز و آموزش تان بیشتر از پیش تلاش خواهیم کرد."

وى گفته است: "من باور کامل دارم همان‌گونه که در میدان‌های نبرد، در برابر دشمن ایستاده و شجاعانه از وطن و مردم دفاع می کنید و آنچنان که در هفتۀ کاهش چشمگیر خشونت، تعهدات نظام جمهوری اسلامی افغانستان را با صلابت به نمایش گذاشتید، صلح را که دستور الهی و نیاز مبرم جامعه و مردم ما است نیز با موفقیت به سرمنزل مقصود می رسانید." قابل یادآوری است که روز نهم حوت، هرسال به نام روز سرباز در کشور تجليل مى شود.    

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر