زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

محب: نيروهاى امنيتى ما امروز در جنگ و فردا در صلح قهرمان اند

محب: نيروهاى امنيتى ما امروز در جنگ و فردا در صلح قهرمان اند

author avatar
28 Feb 2020 - 10:56
محب: نيروهاى امنيتى ما امروز در جنگ و فردا در صلح قهرمان اند
author avatar
28 Feb 2020 - 10:56

کابل (پژواک، ٩ حوت ٩٨): مشاور امنیت ملی می گوید که نیروهای افغان، به این هدف پیاپی قربانی داده اند که با انجام موفقیت آمیز پروسۀ انتخابات، زمینۀ ایجاد صلح نيز آماده شود.

این مطلب را حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور، در پیوند به روز سرباز در کشور بیان کرد.

وی افزود: "نهم حوت روز سرباز را به نیروهای امنیتى دلیر، فداکار، مبارز و غیور کشور تبریک میگویم؛ من از تمام خانواده هايی تشکر میکنم که پاره های قلب و فرزندان نازدانۀ شان را به دفاع از خاک و مردم هديه ميکنند و درین راه مقدس به قربانگاه می فرستند."

به گفتۀ محب، نیروهای امنیتی، شب و روز قربانی میدهند تا وطن و هموطنان، از تهدیدات تروریستان و دیگر دشمنان در امنیت باشند.

وی افزود: "نیروهای امنیتی ما در منطقه و جهان، به مسلکی بودن، داشتن روحیه قوی و وطندوستی مشهور اند. آنها در صف اول مبارزه جهانی با تروریزم و دهشت افگنی قرار دارند و ٩٤ درصد عملیات هارا مستقلانه انجام میدهند."

براساس معلومات نامبرده؛ در سال گذشته میلادی، مخالفین مسلح در نقاط مختلف کشور، توسط نیروهای افغان سرکوب شده و هشت ولسوالی از کنترول شان خارج گردیده است.

به گفته محب؛ برنامه اصلاحات در صفوف نیروهای امنیتی طی سال گذشته با موفقیت پایان یافته و در سال آینده نیز در مورد اصلاحات، پلانهای خاص در نظر گرفته شده است.

وی گفت:  مبارزه با فساد، تقویت نیروی هوایی، پیشرفت تکنالوژی، آماده گى و سامان دادن به نیروهای امنیتی، بخشی از پلانهای ما در سال جدید است.

مشاور امنیت ملی افزود که نیروهای افغان، به این هدف پیاپی قربانی داده اند که با انجام موفقیت آمیز پروسه انتخابات، زمینه ایجاد صلح نیز آماده گردد.

وی گفت: "نيروهاى امنيتى ما امروز در جنگ و فردا در صلح قهرمان اند."

 قابل یادآوری است که روز نهم حوت، هرسال به نام روز سرباز در کشور نام گذاری شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر