زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مردم در اعتراض به قیمت بلند انترنت دروازۀ وزارت مخابرات را بستند

مردم در اعتراض به قیمت بلند انترنت دروازۀ وزارت مخابرات را بستند

author avatar
29 Feb 2020 - 11:42
مردم در اعتراض به قیمت بلند انترنت دروازۀ وزارت مخابرات را بستند
author avatar
29 Feb 2020 - 11:42

کابل(پژواک،۱۰حوت ۹۸): نهاد موسوم به "ولسی ژرغونه"، در اعتراض به کیفیت پایین خدمات مخابراتی در کشور و بلند بودن قیمت انترنت، صبح امروز دروازۀ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را بستند.

این درحالی است که به تاریخ ۲۸ دلو، شماری از نهادهای مدنی، با تجمع اعتراضی در پارک شهرنو کابل به وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی یک هفته فرصت داده بودند؛ تا قیمت انترنت را پنجاه درصد کاهش بدهد؛ اما وزارت مخابرات در آن زمان گفته بود که شرکت های مخابراتی، دو هفته مهلت از وزارت خواسته اند تا قیمت ها را کاهش دهند.

 فهیم هاشمی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، در سیزدهم دلو سا ل روان  گفته بود که یک جی بی انترنت، برای شرکت های مخابراتی ۹ افغانی تمام می شود و آنها یک جی بی را ۱۸۰ افغانی به فروش می رسانند.

امروز شماری از اعضای نهاد "ولسی ژرغونه" با تجمع در مقابل دروازه وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، ضمن مسدود کردن دروازه این وزارت گفتند که مسئولان این وزارت، به آنچه تعهد کرده بودند، عمل نکرده اند.

بسم الله همدرد عضو رهبری این نهاد، در صحبت با پژواک گفت که آنها یک ماه قبل در نشستی که با مسئولین این وزارت داشتند، نگرانی های شانرا در مورد کیفیت مخابراتی و قیمت بلند انترنت شریک کرده بودند؛ اما تاکنون هیچ توجه به آن نشده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر