زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در رویداد های جداگانه در فاریاب ۷ تن کشته شدند

در رویداد های جداگانه در فاریاب ۷ تن کشته شدند

author avatar
30 Mar 2020 - 17:03
در رویداد های جداگانه در فاریاب ۷ تن کشته شدند
author avatar
30 Mar 2020 - 17:03

ميمنه (پژواک، ١١ حمل ٩٩): منابع محلی در ولایت فاریاب از کشته شدن ۷ تن به شمول سه فرد ملکی، دو نیروی دولتی و دو طالب در رویداد های جداگانه خبر داده می دهند.

عبدالکریم یورش مسوول مطبوعات پولیس فاریاب به آژانس خبرى پژواک گفت که شب گذشته طالبان مسلح بالای نیروهای امنیتی در منطقه صوفی قلعه ولسوالی قیصار حمله کردند، با دادن دو کشته عقب نشينى نمودند و در جریان جنگ یک نیروی دولتی نیز زخم برداشته است.

وى همچنان می گوید، به اثر مرمی تک تیر انداز طالبان یک کارمند امنیت ملی بنام تورن غلام غوث در داخل قوماندانی امنیه ولسوالی المار و یک پولیس در مرکز ولسوالی بلچراغ جان باخت.

و هم چنان افزود، طالبان از چند روز بدینسو بالای مرکز ولسوالی حملات شانرا تشدید بخشیدند، باعث وارد شدن تلفات و خسارات به افراد غیر نظامی گردیده است.

مسوول مطبوعات پولیس گفت، یک طفل ده ساله، یک زن و یک مرد به اثر اصابت مرمی و هاوان طالبان در قریه های بخاری قلعه و دیوانه خانه جان باختند.

اما طالبان و مردم محل می گویند که نیروهای امنیتی در داخل ساختمان ولسوالی، قوماندانی و نیز در خواجه عثمان المار مستقر اند، زمانی که طالبان حملات شانرا آغاز کنند، نیروهای دولتی محلات مسکونی را زیر اتش توپ و سلاح های ثقیله قرار می دهند.

دو تن از باشنده گان محل که نخواستند نام گرفته شود، گفتند که عصر دیروز نیروی دولتی مدرسه قریه بخاری قلعه را زیر انداخت قرار دادند، یک حافظ قرآن که ده سال داشت، هنگام تلاوت جان باخت و یک زن و یک در منطقه دیوانه خانه به اثر اصابت توپ دیسی مجروح سپس فوت کردند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر