زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شاروال پیشین کابل: تغییر سریع رهبری شاروالی به ضرر مردم است

شاروال پیشین کابل: تغییر سریع رهبری شاروالی به ضرر مردم است

author avatar
2 Apr 2020 - 16:40
شاروال پیشین کابل: تغییر سریع رهبری شاروالی به ضرر مردم است
author avatar
2 Apr 2020 - 16:40

کابل(پژواک،۱۴حمل ۹۹): شاروال پیشین کابل در مراسم خدا حافظی اش گفت که تغییر و تبدیل سریع رهبری شاروالی کابل به ضرر مردم کابل است و باید پلان هایی که در زمان او ساخته شده، عملی گردد.

 این در حالی است که دیروز داوود سلطانزوی به حیث شاروال کابل برگزیده شده و امروز از سوی رییس جمهور محمد اشرف غنی از طریق ویدیو کنفرانس به کارکنان شاروالی معرفی شد و آغاز به کار کرد.

 احمد ذکی سرفراز، شاروال پیشین کابل که حدود ۱۴ ماه قبل به حیث شاروال کار را آغاز کرده بود، امروز با کارکنان این اداره خداحافظی کرد.

 او برگزاری نشست امروز را نهادینه ساختن فرهنگ گزارش دهی از کارکرد مقام ها عنوان کرد و گفت، هر مسوولی که به کارش پایان می دهد باید به مردم از آن چه انجام داه است، پاسخ دهد.

به گفته وی، شاروالی کابل در ۱۴ماه زمان کاری او ۲۲۵ پروژه مختلف زیربنایی، ترانسپورتی، سرک سازی و غیره را تکمیل کرده که در کل ده میلیارد افغانی هزینه برداشته است.

 او می گوید که ۱۹۱ پروژه دیگر در شاروالی کابل جریان دارد.

 وی همچنان از تهیه اسناد تقنینی و آوردن اصلاحات در این مدت سخن زد و گفت که برای نخستین بار در زمان کاری او ساختار شاروالی کابل اصلاح شده است.

 وی در اشاره به تعیین شاروال جدید گفت، نباید کسانی که در رهبری شاروالی قرار می گیرند، کارهای شاروالی را از صفر آغاز کنند.

به گفته او باید پلان هایی که در زمان کار او برای بهتر شدن وضعیت کابل تهیه شده عملی گردد و دستاوردها حفظ شود.

 او افزود: «تغییر و تبدیل در رهبری شاروالی بعد از حدود یک و نیم سال و سریع، سبب می شود که مردم متضرر شوند، بهتر است رهبری جدیدی که می آید به کارهایی که از قبل آغاز شده ادامه دهد.

 او ضمن تاکید بر انتخابی شدن رهبری شاروالی ها گفت :«حالا که شرایط برای انتخابات مساعد نیست باید در انتخاب رهبری شاروالی دقت شود.»

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر