زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت دفاع: به شمول مسوول مالی و قوماندان ده ها طالبان کشته وزخمی شدند

وزارت دفاع: به شمول مسوول مالی و قوماندان ده ها طالبان کشته وزخمی شدند

author avatar
6 Apr 2020 - 14:59
وزارت دفاع: به شمول مسوول مالی و قوماندان ده ها طالبان کشته وزخمی شدند
author avatar
6 Apr 2020 - 14:59

کابل (پژواک، ۱۸ حمل ۹۹) : وزارت دفاع ملی می گوید که نیروهای ملی در چارچوب حالت دفاع فعال، در چندین ولایات حملات طالبان را دفع کرده ، به شمول مسوول مالی یک ولسوالی، چند تن قوماندانان ده ها تن آنان را کشته وزخمی کرده است.

در خبرنامه های جداگانه که از طرف وزارت دفاع ملی امروز ۱۸ حمل منتشر شده، آمده است،  روز گذشته طالبان در مربوطات  ترینکوت ولایت ارزگان پلان داشتند بالای پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی حمله نمایند که خوشبختانه پیش ازعملی شدن پلان شان نیروهای افغان در چارچوب حالت دفاع فعال، با اجرای ضربه هوایی، ۶ طالب  کشته و ۲ تن شان زخمی شدند.

منبع افزوده است، همچنان شب گذشته در یک ضربه هوایی دیگر در مربوطات ولسوالی خاص ارزگان،  ۶ طالب زمانی کشته و ۴ تن شان زخمی شدند که پلان اجرای حمله را داشتند.

در یک خبر نامه دیگر وزارت دفاع گفته است که شب گذشته طالبان مسلح بالای پوسته های نیروهای ملی امنیتی و دفاعی در قریه کشمیریان مربوط مرکز ولایت میدان وردگ و در مربوطات ولسوالی سیدآباد حمله نمودند که در حمله جوابی ۴ طالب به شمول انجینر وحیدالله مسؤول مالی طالبان برای ولسوالی سیدآباد را از بین بردند.

طبق یک خبر دیگ طالبان روز گذشته بالای پوسته های نیروهای ملی امنیتی و دفاعی در ساحه پل بزک ولسوالی مقر ولایت غزنی حمله کردند که هحمله طالبان به عقب زده شد و در  نتیجه به تعداد ۳ نفر کشته و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

همچنان وزارت دفاع ملی در ولایت بغلان از کشته شدن  ۵ تن از قوماندانان کلیدی طالبان به شمول صدام، احسان و هارون خبر داده است و می گوید که ۶ تن از اعضای گروپ،  شهاب قوماندان کلیدی این گروه زخمی شده است.

در یک خبرنامه دیگر آمده است که طالبان در مربوطات ولسوالی واشیر ولایت هلمند بالای قوای ضربتی کوماندو پلان حمله را داشتند. که پس از اطلاع دقیق قوای ضربتی کوماندو با در نظر داشت حالت دفاعی فعال از وقوع این حمله جلو گیری کرده اند درنتیجه، ۱۵ تن از طالبان کشته شده اند و ۱ تن از قوماندان کلیدی این گروه بازداشت شد.

طالبان مسلح درین مورد چیزی نه گفته اند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر