زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برنامۀ ضدعفونی سازی در مربوطات ناحیه ششم شهر کابل راه اندازی گردید

برنامۀ ضدعفونی سازی در مربوطات ناحیه ششم شهر کابل راه اندازی گردید

author avatar
8 Apr 2020 - 18:21
برنامۀ ضدعفونی سازی در مربوطات ناحیه ششم شهر کابل راه اندازی گردید
author avatar
8 Apr 2020 - 18:21

کابل (پژواک،۲۰حمل۹۹): به هدف مبارزه با ویروس کرونا ،برنامۀ ضدعفونی سازی درغرب شهر کابل راه اندازی گرديد. 

این برنامه امروز ۳ شنبه از سوی شاروالی کابل در همکاری با اتاق تجارت و صنایع افغانستان راه اندازی شد. 

محمد داوود سلطانزوی شاروال کابل ،هدف ازراه اندازى اين برنامه را وقایه وپیشگیری ازشيوع بيشتر ویروس کرونا در زون غرب شهر کابل عنوان کرد.

وی مبارزه درراستاى جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را یک ا‌مر مهم و حیاتی خوانده، افزود که باید تمام کسبه کاران، اصناف و تاجران این را وظیفه خود بدانند و از آن پیروی نمایند. 

موصوف، خواهان زمینه سازی همکاری ها و حمایت اتاق تجارت با سکتور خصوصی ،خصوصا سرمایه گذاران ملی در مورد تهیه مواد ضد عفونی گردید.

سلطان زوى افزود که شاروالی کابل درهمکارى مردم می تواند پلان ضدعفونی سازی نقاط آسیب پذیر شهررا با امکانات دست داشته خود برای پیشگیری و وقایه از ویروس کرونا ادامه دهد.

 شاروال کابل دربخشى ازصحبت هايش گفت:"تا زمانی که ما همشهری نشویم،شهروند شده نمی توانیم،همشهری بودن مسئولیت ها دارد همان طوری که شهروند از خود حقوق دارد همشهری بودن نيزمسئولیت دارد."

وى از شهروندان کابل خواست که در این شرایط حساس موضوعات حفظ الصحه را رعایت نمایند زیرا نه تنها نگهداری صحت شان وظیفه خود شان است؛ بلکه نگهداری صحت دیگران نيزمسئولیت آنها بوده و حق ندارند که صحت دیگران را به خطر بی اندازند. 

موصوف در اخیر صحبت هایش می گوید که کرونا مشکل وطنی ،محلی ومنطقوی نیست بلکه مشکل جهانی است باید هر شهروند جهان درراستاى جلوگيرى ازشيوع اين ويروس نقش خود را بازی نماید. 

اين د رحاليست که روند ضدعفونی سازی به خاطری جلوگیری از گسترش ویروس بیماری کرونا امروز در مناطق مختلف ولسوالی قره باغ ولایت کابل نیز راه اندازی گردیده و اين برنامه قبل ازاين در نقاط مختلف شهرکابل نيزعملى شده است

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر