زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو پایه برق در مرکز ولایت پروان انفجار داده شده است

دو پایه برق در مرکز ولایت پروان انفجار داده شده است

author avatar
5 May 2020 - 09:42
دو پایه برق در مرکز ولایت پروان انفجار داده شده است
author avatar
5 May 2020 - 09:42

چاریکار (پژواک، ۱۶ ثور ۹۹): در خبرنامه شرکت برشنا آمده است که شب گذشته «دشمنان روشنایی» دو پایه برق وارداتی را در منطقه گلغندی مرکز ولایت پروان  انفجار داده اند، اما جریان برق قطع نشده است.

در خبرنامه آمده است که  تهداب هر دو پایه از سه، سه نقطه تخریب شده است اما پایه ها منهدم نشده و تیم تخنیکی برای ترمیم پایه ها به ساحه اعزام شده است.

 منبع می افزاید: «درین چند روز به گونه زنجیره یی و متداوم پایه های برق قصداً توسط دشمنان روشنایی به خاطر هر هدف شوم که دارند تخریب میگردد؛ که این‌ خود ضربه جدی اقتصادی، اجتماعی، تحصیلی، صحی و غیره به مردم افغانستان وارد می‌کند. »

در خبرنامه آمده است: «برشنا از‌ مردم و مسئولین تقاضا مینمایند تا جلو اینگونه حرکات خصمانه دشمنان روشنایی را گرفته و به پنجه قانون پسپارد، در غیر آن با یک فاجعه تاریکی رو به رو خواهیم گردید.»

عبدالواسع رحیمی آمر امنیت قوماندانی امنیه پروان با تایید این خبر می گوید که دو پایه منفجر شده اما جریان برق قطع نشده است.

این در حالی‌ است که نزدیک به دو هفته پیش، یک پایه‌ برق وارداتی کابل نیز در ولسوالی میربچه ‌کوت کابل از سوی گروه شش ‌نفری انفجار داده شده بود.

نیروهای امنیتی در پیوند به انفجار این پایه شش تن را بازداشت کرده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر