زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنی به اقدامات سریع بخاطر رسیدگی به ورثۀ شهدای نیروهای امنیتی تاکید کرد

غنی به اقدامات سریع بخاطر رسیدگی به ورثۀ شهدای نیروهای امنیتی تاکید کرد

author avatar
27 May 2020 - 15:55
غنی به اقدامات سریع بخاطر رسیدگی به ورثۀ شهدای نیروهای امنیتی تاکید کرد
author avatar
27 May 2020 - 15:55

کابل(پژواک، ۷ جوزا، ۹۹): رئیس جمهورغنی می گوید که قربانی های نیروهای امنیتی از ارزش مقدس برخوردار اند و نباید در قسمت پرداخت حقوق، امتیازات و کمک ها برای ورثۀ آنان تعلل و کم کاری صورت گیرد.

در خبرنامه اى دفتر سخنگوی رییس جمهور که کاپی آن در دسترس آژانس خبری پژواک قرارگرفته آمده است، که محمد اشرف غنی رئیس جمهور، ظهر امروز از طریق ویدیو کنفرانس با مسئولین نهادی های امنیتی و دفاعی در رابطه به پروسۀ رسیدگی به ورثه شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی بحث نمود.

رئیس جمهور ، ضمن ابراز امتنان از رهبری نهادهای امنیتی و دفاعی، از فداکاری های نیروهای امنیتی و دفاعی که بخاطر حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور قربانی داده اند، به اقدامات سریع بخاطررسیدگی به ورثه شهدای نیروهای امنیتی، تاکید کرد.

وی گفت:« اقدامات انجام شده کافی نیست، حق ورثه شهدای نیروها بالای ما زیاد است و رسیدگی به آنان یکی از مسئولیت های بزرگ ما می باشد..»

رییس جمهور می گوید که در این زمینه هیچ گونه ضیاع وقت و کم کاری قابل قبول نیست.

موصوف به مسئولین نهادهای امنیتی و دفاعی هدایت داد تا در قوانین و بیروکراسی که باعث کُندی روند رسیدگی به ورثه شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی می گردد، اصلاحات به میان بیاورند، تا کمک ها به آنان در اسرع وقت برسد.

او ضمن تاکید به رسیدگی کامل به مجروحین نیروهای امنیتی و دفاعی، گفت:« قربانی های نیروهای ما از ارزش مقدس برخوردار است و نباید در قسمت پرداخت حقوق، امتیازات و کمک ها برای ورثه آنان تعلل و کم کاری صورت گیرد.»

منبع می نویسد در این جلسه که داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور نیز حضور داشت، مسئولین وزارت های دفاع ملی و امور داخله در مورد ترتیب دیتابیس معلوماتی شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی، درج اسناد ورثه شهدا، پالیسی مشترک نهادهای امنیتی و دفاعی بخاطر حمایت دوامدار از ورثه شهدا، مفقودین و اسیران نیروهای کشور، به رئیس جمهور گزارش ارائه کردند.

آنان گفتند که کار دیتابیس معلوماتی شهدای نیروها و ورثه آنان در حال تکمیل شدن می باشد و مطابق پالیسی مشترک نهادهای امنیتی و دفاعی از ورثه شهدا، مفقودین و اسیران نیروهای امنیتی و دفاعی، به صورت دوامدار حمایت می شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر