زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت صحت عامه چند کارمند لابراتوار مرکزی ویروس کرونا را برکنارکرد

وزارت صحت عامه چند کارمند لابراتوار مرکزی ویروس کرونا را برکنارکرد

author avatar
28 May 2020 - 14:43
وزارت صحت عامه چند کارمند لابراتوار مرکزی ویروس کرونا را برکنارکرد
author avatar
28 May 2020 - 14:43

کابل(پژواک،۸جوزا۹۹):وزارت صحت عامه می گوید که چند کارمند لابراتوار مرکزی ویروس کرونا به دلیل غفلت و سهل انگاری از وظایف شان برکنار گرديده اند.

این در حالی است که شيوع ویروس کرونا در افغانستان در حال گسترش است و اکنون در افغانستان ۱۲۴۵۶تن به کرونا مصاب شده،۲۲۷ تن جان باخته و ۱۱۳۸تن دیگر صحت یاب شده اند.

در خبرنامه ای دفتر مطبوعاتی این وزارت که امروزمنتشر وبه دسترس آژانس خبرى پژواک قرارگرفته،آمده است که داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت ، به سلسله بررسی ها از کارکردهای ادارات صحی در امر مبارزه با ویروس کرونا امروز(پنجشنبه ٨ جوزا) نیز با مسوولان ادارت صحی دیدن نموده و کارکردهای آنان را طی نشستی ارزیابی نمود.

منبع می نویسد که در این نشست روی چالش‌های موجود در بخش بودجه، لابراتوارها، فعال سازی دستگاه پی سی آر طب عدلی برای آزمایش ویروس کرونا و گفتگو با سکتور خصوصی در رابطه به انجام آزمایش کرونا با در نظرداشت معیارات وزارت صحت عامه بحث و تبال نظر صورت گرفت.

وزیر صحت عامه کشور، ضمن بررسی کارکردهای ادارات صحی، برای مسوولان هدایت داد تا برای رفع چالش‌های بودجه با وزارت مالیه و بانک جهانی صحبت نمایند تا این مشکل به زودی برطرف شود.

هم‌چنان وزیر صحت عامه کشور به رییس لابراتوارهای مرکزی هدایت داد تا چند تن از کارمندان لابراتوار مرکزی را که در کار شان غفلت و سهل انگاری کرده بودند، از وظایف شان برکنار نمایند.

درخبرنامه تعداد کارمندان برکنارشده مشخص نشده است .

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر