زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ایران یازده تن تجهیزات طبی با افغانستان مساعدت کرد

ایران یازده تن تجهیزات طبی با افغانستان مساعدت کرد

author avatar
31 May 2020 - 22:18
ایران یازده تن تجهیزات طبی با افغانستان مساعدت کرد
author avatar
31 May 2020 - 22:18

کابل(پژواک،۱۱جوزا ۹۹):ایران یازده تن تجهیزات طبی را برای مبارزه با ویروس کرونا  با افغا نستان کمک نمود و بر تداوم همکاری هایش با این کشور تاکید کرد.

در خبرنامه ای  دفتر مطبوعاتی وزارت صحت عامه که امروز منتشر شده، آمده است که بهادر امینیان سفیر کشور ایران در کابل، امروز۱۱ جوزا،  بسته کمک‌های طبی از سوی آنکشور را  به دولت افغانستان برای مبارزه با ویروس کرونا مساعدت شده است، به وزارت صحت عامه تسلیم کرد.

منبع می نویسد که این کمک‌ها شامل، کیت‌های تشخیص ویروس کرونا، دستگاه‌های ونتلاتور، لوازم ونتلاتور، ماسک و مواد ضدعفونی می‌باشند.

داکتر بشیر نورمل معین پالیسی و پلان وزارت صحت عامه در مراسم تسلیم دهی این مواد از کمک ایران قدر دانی کرد و افزود:« کشور ایران در حال حاضر در بحران ویروس کرونا قرار دارد؛ اما با آنهم مقدار ۱۱ تن تجهیزات طبی به افغانستان کمک نموده است. »

وی، این تجهیزات طبی را از ضروریات مهم وزارت صحت عامه خوانده و خواهان کمک های بیشتر این کشور در امر مبارزه با ویروس کرونا در افغانستان شد.

از سوی هم، سفیر ایران در افغانستان هدف از این کمک‌های کشور ایران را مبارزه با ویروس کرونا و حفاظت از جان کارمندان صحی که در خط مقدم نبرد با این ویروس در مراکز صحی قرار دارند، خواند.

همچنان موصوف، بر تداوم همکاری‌های کشورش با افغانستان تاکید نموده افزود: « این نخستین کمک‌های ما نخواهد بود و کمک های کشور ایران ادامه خواهد یافت.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر