زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

​در سمنگان با یک هزار خانوادۀ نیازمند کمک می شود

author avatar
2 Jun 2020 - 11:55
author avatar
2 Jun 2020 - 11:55

ایبک (پژواک، ۱۳ جوزا ۹۹): براى یک هزار خانوادۀ نیازمند ومتضرر شده از وضع قیود ناشی از ویروس کرونا در سمنگان، ازشش میلیون افغانی مساعدت شده سازمان غذایی جهان کمک می شود.

صبغت الله سیاس رئیس آمادگی مبارزه با حوادث سمنگان ضمن بیان این مطلب گفت که توزیع پول یادشده به نیازمندان امروز آغاز شد و در چهار روز تکمیل خواهد شد.

موصوف خاطر نشان کرد که یک هزار خانواده یادشده از سوی کميسیون ولایتی مبارزه با ویروس کرونا در این ولایت شناسایی و مستحق شناخته شده اند.

شاه محمد باشنده شهر ایبک یک تن از کسانی که کمک یادشده (شش هزار افغانی) را دریافت نموده می گوید:«یک کراچی دستی داشتم، در شهرپیاز وکچالو می فروختم،  در ماه مبارک رمضان بیست روز قیود گشت و گذار در شهر وضع شد، وروزانه صد تا دوصدافغانی که کار میکردم آن را از دست دادم، این شش هزار افغانی تا یک اندازه مشکل یک ماه خانواده پنج نفری ما را حل می کند.»

به اساس معلومات داکتر عبدالخلیل مصدق رییس صحت عامه سمنگان، تا حال در این ولایت ۲۶۴ تن به این بیماری مبتلا شده و از این میان ده تن صحت یاب شده و دو تن جان باخته اند.

به اساس معلومات وزارت صحت عامه در سطح کشور تا دیروز ۱۵۷۵۰ تن به این بیماری مبتلا شده بودند که از این میان ۲۶۵ تن فوت نموده و ۱۴۲۸ تن صحت یاب شده اند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر