زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

قوماندانى قوتهاى مشترک نيروهاى امنيتى ودفاعى درکابل به فعاليت اغازکرد

قوماندانى قوتهاى مشترک نيروهاى امنيتى ودفاعى درکابل به فعاليت اغازکرد

author avatar
3 Jun 2020 - 15:26
قوماندانى قوتهاى مشترک نيروهاى امنيتى ودفاعى درکابل به فعاليت اغازکرد
author avatar
3 Jun 2020 - 15:26

کابل (پژواک،۱۴جوزا ۹۹): قوماندانی قوت های مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به هدف تامین امنیت بهتر، تنفیذ قانون و مبارزه با جرایم در کابل ایجاد و آغاز به کار کرد.

به اساس اعلامیه اى دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله که امروز منتشر و کاپی آن به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته ، اين قوماندانی امروز در کابل افتتاح و رسما به فعاليت آغاز کردند.

منبع ،هدف از ایجاد این قوماندانی را تامين امنيت بهتر، تنفيذ قانون و مبارزه با جرايم در شهر كابل خوانده ، می گوید که رهبری این قوماندانی را قوماندان امنیه کابل(مل پاسوال امان الله واحدی ) برعهده دارد .

در ادامۀ اعلامیه آمده است که این قوماندانی امروز ازسوی سترپاسوال عبدالصبور قانع معين ارشد امور امنيتی وزارت امورداخله افتتاح گرديد.

منبع همچنان خاطرنشان کرده که این قوماندانی دارای سه معان از بخشهای وزارت‌های دفاع ملی، امورداخله و رياست عمومي امنيت ملی مى باشد و بگونه مشترك در جهت تامين امنيت شهر كابل فعاليت مي نمايند.

ستر پاسوال عبدالصبور قانع در مراسم افتتاح این قوماندانی مشترک ،نقش این نهادامنيتى را در راستای تامین امنیت و مبارزه با جرایم در شهر کابل ارزنده خواند وگفت که نيروهای قوماندانی قوت‌های مشترك شامل ارگانهای امنيتي و دفاعی ميباشند که در جهت تنفيذ قانون و پلانگذاری عمليات‌های مشترک جنایی و تروریستی در كابل، بگونه هماهنگ وظايف شان را انجام خواهند داد.

قابل ذکر است که در حال حاضر برعلاوه قوماندانی زون ١٠١ آسمايى کابل، قوماندانی گارنیزیون نیز مسوولیت تامین امنیت ولایت کابل را برعهده دارد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر