زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

بعد از مدت طولانی تیم ملی کرکت افغانستان تمرینات آموزشی را آغاز کرد

بعد از مدت طولانی تیم ملی کرکت افغانستان تمرینات آموزشی را آغاز کرد

author avatar
7 Jun 2020 - 14:44
بعد از مدت طولانی تیم ملی کرکت افغانستان تمرینات آموزشی را آغاز کرد
author avatar
7 Jun 2020 - 14:44

کابل(پژواک،۱۸جوزا ۹۹): کرکت بورد افغانستان می گوید که بعد از مدت طولانی برای نخستین بار تمرینات آموزشی تیم ملی کرکت در کابل آغاز شد.

به اساس خبرنامه که از سوی دفتر مطبوعاتی کرکت بورد منتشر شده، آمده است که تیم ملی در این تمرینات آموزشی در چهار مرحله در جریان روز آموزش می بینند که در هر مرحله از پنج تا شش بازی کن شرکت می کند.

منبع می گوید که در این تمرینات آموزشی ۲۲ بازیکن و تمام مربی ها و مسوولین تمام توصیه های سازمان صحی جهان و شورای جهانی کرکت را در نظر می داشته باشند.

کرکت بورد می افزاید که در این تمرینات اموزشی با در نظرداشت تمام توصیه های سازمان صحی جهان، وزارت صحت، و حفظ الصحه صورت می گیرد.

منبع نگاشته است که روز گذشته نشستی به همین منظور در کرکت بورد برگزار شد تا بازیکنان در جریان تمرینات آموزشی توجه به صحت خود و دیگر بازیکنان داشته باشند.

در این تمرینات آموزشی اصغر افغان کپتان تیم ملی، رحمن الله گربز، حضرت الله ځاځی، کریم جنت، محمد نبی، نجیب الله ځدران، گلبدین نایب، راشد خان، نوین الحق، شاه پور ځدران، قیس احمد، مجیب الرحمن، عظمت الله عمرزی، سمیع الله شینواری، عثمان غنی، محمد شهزاد، سیعد شیرزاد، دوریش رسولی، ظاهر خان پکتین، فرید ملک، حمزه هوتک و شریف الدین اشرف شامل می باشد.

قابل ذکر ایت که تمرینات آموزشی تیم ملی کرکت کشور یک ادامه پیدا می کند و به گفته مربیان در جریان تمرینات بالای قوت مندی ، پرتاب توپ خوب و توپ زنی بازیکنان برای بازی های پیشرو کار می شود.

با آن که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ملی و بین المللی کرکت لغو شده اما قرار است که در جریان سالجاری میلادی مسابقات بیست اوره جام جهانی کرکت راه اندازی شودو تیم ملی کرکت کشور با تیم ملی استرالیا مسابقه بازی امتحانی را انجام بدهند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر