زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در انفجار ماین درجوزجان  شش فرد ملکی کشته شدند

در انفجار ماین درجوزجان شش فرد ملکی کشته شدند

author avatar
24 Jun 2020 - 10:23
در انفجار ماین درجوزجان  شش فرد ملکی کشته شدند
author avatar
24 Jun 2020 - 10:23

شبرغان(پژواک، ۴ سرطان ۹۹): در اثر انفجار ماین جاسازی شده در ولسوالى مُرديان جوزجان، شش فرد ملکی بشمول چند طفل ويک زن جان باختند و یک تن دیگر زخمى شده است .

معروف آذرسخنگوی والی ولایت جوزجان به آژانس خبری پژواک گفت که این ماین درمسیرراه قریه فروک قلعه ولسوالی مُردیان ولایت جوزجان از سوی مخالفین مسلح حکومت جا سازی شده بود. 

وی می گوید که اين رويداد زمانى رخ داد که یک عراده ریکشا که درآن هفت تن سوار بودند بعد ازظهر ديروز حينيکه ميخواست از قریه فروک قلعه به طرف مرکز ولسوالی برود با ماین تعبیه شده کنارجاده تصادم نمود.

به گفته اى موصوف دراثر انفجاراین ماین یک زن، دو دختردوازده و هفده ساله، یک پسر پانزده  ساله با دو مرد بزرگ سال جان باخته اند و یک تن دیگر جراحت برداشته است .

به قول آذر، قریه فروک قلعه زیرکنترول نیروهای طالبان قراردارد و دراین قریه منسوبین نیروهای امنیتی رفت و آمد ندارند، اینکه مخالفین روی چی دلیلی ماین را درمسیرراه این قریه جابجا نموده بودند معلوم نیست.

 اما مخالفین دولت تاکنون درمورد این رویداد ابراز نظرنکرده اند.

اين درحاليست که حدود یکماه قبل نیزدرمسیرراه ولسوالی منگجک نیز واقعه مشابهی رخ داده بود که دو تن درنتیجه انفجاریک حلقه ماین ، جان باخته بودند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر