زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مواد غذایی کمک شده ازبکستان برای۸۹۰ خانواده در فاریاب توزیع شد

author avatar
29 Jun 2020 - 21:27
author avatar
29 Jun 2020 - 21:27

میمنه(پژواک، ۹ سرطان ۹۹): امروز مواد خوراکی کشور ازبکستان به  ۸۹۰ فامیل نیازمند در شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب توزیع گردیده است.

نقیب الله فایق والی فاریاب به آژانس خبری پژواک گفت که چندی پیش دولت ازبکستان ۱۲ قلم مواد شامل ۷۵ تن آرد، ۳۰ تن برنج، ۱۰ تن روغن، ۱۰ تن شکر، یک تن صابون، دوهزار جوره لباس اطفال و همچنان مواد طبی برای مبارزه با کرونا شامل لباس محافظتی، حرارت سنج، ماسک، عینک، دستکش و گازپت کمک نموده بود که مواد طبی به صحت عامه سپرده شده و دو حصۀ مواد خوراکی امروز برای ۸۹۰ فامیل بی بضاعت و مستحق توزیع گردید.

فایق افزود که مواد توزیع شده امروزی به هر فامیل یک بوری آرد ۵۰ کیلویی، ۲۵ کیلو گرام برنج، سه لیتر روغن، سه کیلو شکر و سه قالب صابون می باشد و یک حصه باقی مانده مواد به مستحقین ولسوالی ها توزیع خواهد شد.  

والی فاریاب ضمن قدردانی از کمک های ازبکستان می گوید که این کشور از طریق وزارت مبارزه با حواث افغانستان در پنج ولایت شمالی مساعدت کرده که سهم فاریاب بیشتر بود.

عبدالاحد عضو شورای ولایتی فاریاب نیز از کمک های ازبکستان قدردانی نموده از این کشور و همچنان از سایر کشورهای همسایه افغانستان خواست در شرایط سختی که مردم با جنگ، ویروس کرونا و فقر گرفتار اند، تنها نگذارند و کمک های لازم را انجام دهند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر