زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پاکستان داکتر عبدالله را به اسلام اباد دعوت کرد

پاکستان داکتر عبدالله را به اسلام اباد دعوت کرد

author avatar
5 Jul 2020 - 21:38
پاکستان داکتر عبدالله را به اسلام اباد دعوت کرد
author avatar
5 Jul 2020 - 21:38

کابل (پژواک، ۱۵ سرطان ۹۹) : سفیر پاکستان از داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی دعوت به عمل آورد تا به آن کشور سفر نمایند.

در یک خبرنامه که از طرف دفتر مطبوعاتی شورای عالی مصالحه ملی امروز ۱۵ سرطان منتشر شده آمده است که داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی افغانستان امروز (یکشنبه ۱۵ سرطان ۱۳۹۹) در دفتر کارش در قصر سپیدار با  زاهد نصرالله خان سفیر پاکستان در افغانستان ملاقات کرد.
منبع افزوده است، سفیر پاکستان در این ملاقات با اعلان حمایت کشورش از تلاش‌های صلح اطمینان داد که پاکستان آماده است افغانستان را در راستای رسیدن به صلح دایمی کمک نماید.

سفیر پاکستان در این ملاقات دعوتنامه‌ی حکومت پاکستان را برای داکتر عبدالله عبدالله برای سفر رسمی به پاکستان تقدیم نمود و ابراز امیدواری کرد که رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی به زودی برای تقویت و گسترش روابط میان دو کشور و تسریع و تحکیم تلاش‌های صلح به پاکستان سفر نماید.

عبدالله عبدالله با قدردانی از حمایت پاکستان از تلاش‌های صلح دیدگاه‌های شورای عالی مصالحه‌ی ملی را در باره‌ی آخرین پیش‌رفت‌ها در تلاش‌های صلح، تبادله‌ی اسیران و آغاز مذاکرات بین‌الافغانی ارایه کرد و حمایت پاکستان و کشورهای منطقه را برای دست‌یافتن به صلح دایمی ضروری دانست.
موصوف با تشکر از دعوت رسمی پاکستان وعده سپرد که در یک زمان مناسب به آن کشور سفر نماید.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر